Gå til innhold

Er det lov å tvinge pasient til å ta sovemedisin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kom med politimakt på en lukket psykiatrisk avdeling, og var utagerende til å begynne med, men roet meg fort, kan legene da tvinge meg til å sovemedisin da? De snakket også om tvangsmedisinering, men det er vel ikke lov når man er rolig. Jeg måtte ta Vallegran tror jeg det het, ellers så kom de til å stikke sprøyte i meg.

Anonymkode: 013b0...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg kom med politimakt på en lukket psykiatrisk avdeling, og var utagerende til å begynne med, men roet meg fort, kan legene da tvinge meg til å sovemedisin da? De snakket også om tvangsmedisinering, men det er vel ikke lov når man er rolig. Jeg måtte ta Vallegran tror jeg det het, ellers så kom de til å stikke sprøyte i meg.

Anonymkode: 013b0...652

Hvis du er der på tvang kan de det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er det.

Anonymkode: 013b0...652

Ok. Gjør som de sier og forhold deg rolig hvis du greier, da kommer du deg fortere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Gjør som de sier og forhold deg rolig hvis du greier, da kommer du deg fortere. 

Okei <3

Anonymkode: 013b0...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei <3

Anonymkode: 013b0...652

Klem til deg og lykke til <3 Husk at du er i trygge hender nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Klem til deg og lykke til <3 Husk at du er i trygge hender nå.

Ja, er nok det, klem <3

Anonymkode: 013b0...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...