Gå til innhold

Veldig overrasket.


Norknight

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig lat.Men både i går og i dag dro jeg på lengre bilturer fordi jeg endelig hadde fått fikset noe på bilen.Fordi jeg av ærfaring får veldig vondt etter 45 minutters tråkking på Strømmen senter,tar jeg med meg en krykke.Mest for at folk skal ta "mer hensyn til en giktsyk gammel mann" Jeg er ekspert på å synes synd på meg selv,noe jeg bør slutte med siden jeg bare er 58 vintre.Jeg skulle ha noe på Clas Ohlson,og labber i vei med krykken i hånda,men mer som jeg bare bærerden for min far eller noe,jeg støtter meg ikke på den.Så blir jeg sliten i knærne og setter meg ned på en lang puff.Det skal være så moderne nå så den ser ut som en feit slange på ca 4 meter.Men uten lokk da,så benk er kanskje mer riktig?Når jeg reiser meg og støtter meg på krykken går jeg til dataavdelingen for å kjøpe en usb kabel.Får god hjelp av en pen dame på 23.På veien ut har smertene i knærne gitt seg og jeg skjønner ingenting.Er det bare så enkelt at en stor kropp blir stiv og søl av å sitte i en rekliner hele tida? Kos med Netflix på enny 55"  smarttv,men latskap er ikke bra.

Skjønner nå at jeg har tatt feil i over 30 år,og at mosjon er meget sundt.Føler vel da at en liten cola en gang i uka er ok.Har nok spist 2 poser med ost og løk på 2 dager,og 4 skolebrød.Ja ja,da blir det langt å gå,mil etter mil,å nei han bor i skåne han........

Dårlige stemme enn ML.Men penere,med skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Meat Loff skrev:

Jeg er veldig lat.Men både i går og i dag dro jeg på lengre bilturer fordi jeg endelig hadde fått fikset noe på bilen.Fordi jeg av ærfaring får veldig vondt etter 45 minutters tråkking på Strømmen senter,tar jeg med meg en krykke.Mest for at folk skal ta "mer hensyn til en giktsyk gammel mann" Jeg er ekspert på å synes synd på meg selv,noe jeg bør slutte med siden jeg bare er 58 vintre.Jeg skulle ha noe på Clas Ohlson,og labber i vei med krykken i hånda,men mer som jeg bare bærerden for min far eller noe,jeg støtter meg ikke på den.Så blir jeg sliten i knærne og setter meg ned på en lang puff.Det skal være så moderne nå så den ser ut som en feit slange på ca 4 meter.Men uten lokk da,så benk er kanskje mer riktig?Når jeg reiser meg og støtter meg på krykken går jeg til dataavdelingen for å kjøpe en usb kabel.Får god hjelp av en pen dame på 23.På veien ut har smertene i knærne gitt seg og jeg skjønner ingenting.Er det bare så enkelt at en stor kropp blir stiv og søl av å sitte i en rekliner hele tida? Kos med Netflix på enny 55"  smarttv,men latskap er ikke bra.

Skjønner nå at jeg har tatt feil i over 30 år,og at mosjon er meget sundt.Føler vel da at en liten cola en gang i uka er ok.Har nok spist 2 poser med ost og løk på 2 dager,og 4 skolebrød.Ja ja,da blir det langt å gå,mil etter mil,å nei han bor i skåne han........

Dårlige stemme enn ML.Men penere,med skjegg.

Du har ikke hatt tro på mosjon? Hm.

Anonymkode: 46f37...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Meat Loff skrev:

Jeg er veldig lat.Men både i går og i dag dro jeg på lengre bilturer fordi jeg endelig hadde fått fikset noe på bilen.Fordi jeg av ærfaring får veldig vondt etter 45 minutters tråkking på Strømmen senter,tar jeg med meg en krykke.Mest for at folk skal ta "mer hensyn til en giktsyk gammel mann" Jeg er ekspert på å synes synd på meg selv,noe jeg bør slutte med siden jeg bare er 58 vintre.Jeg skulle ha noe på Clas Ohlson,og labber i vei med krykken i hånda,men mer som jeg bare bærerden for min far eller noe,jeg støtter meg ikke på den.Så blir jeg sliten i knærne og setter meg ned på en lang puff.Det skal være så moderne nå så den ser ut som en feit slange på ca 4 meter.Men uten lokk da,så benk er kanskje mer riktig?Når jeg reiser meg og støtter meg på krykken går jeg til dataavdelingen for å kjøpe en usb kabel.Får god hjelp av en pen dame på 23.På veien ut har smertene i knærne gitt seg og jeg skjønner ingenting.Er det bare så enkelt at en stor kropp blir stiv og søl av å sitte i en rekliner hele tida? Kos med Netflix på enny 55"  smarttv,men latskap er ikke bra.

Skjønner nå at jeg har tatt feil i over 30 år,og at mosjon er meget sundt.Føler vel da at en liten cola en gang i uka er ok.Har nok spist 2 poser med ost og løk på 2 dager,og 4 skolebrød.Ja ja,da blir det langt å gå,mil etter mil,å nei han bor i skåne han........

Dårlige stemme enn ML.Men penere,med skjegg.

Kroppen er laget for å brukes, ikke for å sitte i en stol i 23,5 time i døgnet. Selvfølgelig stiver den bort og blir vanskeligere og vanskeligere å bruke jo mindre den brukes. Ta med deg krykken din og gå en liten tur en gang eller to om dagen, trenger ikke være mer enn 10 min og så snur du og går tilbake de første gangene. :) Og ikke belønn deg selv med to skolebrød etterpå. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...