Gå til innhold

Trening uke 7


Lillemus

Anbefalte innlegg

Joda, bedre enn i forrige uke:

Mandag - 3,25 km / 43 min gange, liten kveldstur med Snuppelure

Torsdag - 3 km / 22:30 min joggetur alene

Lørdag - vi gikk 1,3 km frem og tilbake da vi skulle ut og spise fremfor å ta bilen :)

Søndag - 5,8 km / 40:17 min joggetur med kjæresten

Jeg var i dag (søndag altså) overbevist om at kroppen var i ferd med å takke for seg, men måtte se et par ekstra ganger på endomondoen da vi kom hjem - vi hadde løpt mye raskere enn jeg trodde! Ikke det minste rart jeg trodde jeg skulle daue... Ny pers på 5 km med 34:00! :) For oss så er det fort det nemlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Bedre enn forrige uke.

Det ble styrketrening 3x pluss en 5km joggetur.

Det var ikke noe problem å jogge ift vondt under foten, men jeg brukte Hoka denne gangen siden nesten all isen er borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Joda, bedre enn i forrige uke:

Mandag - 3,25 km / 43 min gange, liten kveldstur med Snuppelure

Torsdag - 3 km / 22:30 min joggetur alene

Lørdag - vi gikk 1,3 km frem og tilbake da vi skulle ut og spise fremfor å ta bilen :)

Søndag - 5,8 km / 40:17 min joggetur med kjæresten

Jeg var i dag (søndag altså) overbevist om at kroppen var i ferd med å takke for seg, men måtte se et par ekstra ganger på endomondoen da vi kom hjem - vi hadde løpt mye raskere enn jeg trodde! Ikke det minste rart jeg trodde jeg skulle daue... Ny pers på 5 km med 34:00! :) For oss så er det fort det nemlig. :) 

Gratulerer med ny rekord! Jeg har også opplevd  at når det føles tungt å løpe,  så er det faktisk fordi man løper fort!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pers, Lillemus 😊

Viste at det ikke ble noe trening denne uka, bortsett fra en halvtimes gåtur. Har hatt det hektiskt siste uka. Er egentlig bare glad for at jeg ikke har blitt dårligere psykisk, pleier ikke å tåle og ha så mange avtaler og gjøremål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har ikke vært særlig bra, i underkant av en times tur på tirsdag og onsdag bare :( Får ta meg en times tur også i dag, og prøve å gjøre det bedre neste uke. Jeg kaver meg litt opp og da vet jeg jo at det er hensiktsmessig å komme seg litt bort og ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god 😊😊😊

Er ganske fornøyd med uka mi:

Mandag: skitur rett etter jobb - 7,1 km

Onsdag: Gåtur 9 km på asfalt/ 1 time 40 min

Lørdag: Gåtur i kronglete skogsterreng med dattera - 7,3 km/2 timer

Søndag: Gåtur i kronglete skogsterreng med ei venninne 8,2 km/ 2 timer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Huffameg, forrige uke ble dårlig. En treningsøkt på Evo og en bittelien skitur på 6 km for å teste nyskiene i går. 

Denne uka skal bli bedre, så nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening :) Dessuten blir det langhelg på fjellet i slutten av uka med masse skigåing :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Huffameg, forrige uke ble dårlig. En treningsøkt på Evo og en bittelien skitur på 6 km for å teste nyskiene i går. 

Denne uka skal bli bedre, så nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening :) Dessuten blir det langhelg på fjellet i slutten av uka med masse skigåing :)

Og grunnen til at uka ble så dårlig er at jeg har vært potte forkjølet. Det er jeg fortsatt, men allmenntilstanden er bedre .

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Og grunnen til at uka ble så dårlig er at jeg har vært potte forkjølet. Det er jeg fortsatt, men allmenntilstanden er bedre .

God bedring! Håper du får noen fine skiturer til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var litt skrall. En hund i narkose en dag. Han var sløv fram til ettermiddagen. Og borte på besøk en dag som gjorde at det bare ble en tur den dagen. Men jeg fikk et snitt på over 10000 skritt pr dag fordet. 76000 skritt totalt forrige uke. Heh...var litt festlig denne appen da. Har gått tur gjennomsnittlig 1 time og 53 min hver dag sier den. Men jeg vet ikke hvor nøyaktig den er for den påsto en gang at jeg hadde syklet i 4 min. Sykkelen står godt gjemt i boden og har ikke blitt brukt på ca 3 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...