Gå til innhold

Koser meg


Villanda

Anbefalte innlegg

Koser meg jeg. En kopp kakao i går. En liten sjokoladebit til kaffien i dag. Nyter litt ekstra den ene lille biten, når jeg klarer å holde meg til den.

Og det går helt rett. 3 g. under målvekt i dag, men helt reelt er det nok ikke. Jeg pleier veie meg på begynnelsen av uken. Da har jeg sikkert lagt på meg litt iløpet av helgen. Ekstraveiing i dag, for nå blir det over to uker til neste gang.

 

Heia!

Dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg er ørlite fornøyd med meg selv i dag Jeg hadde laget grønnsakspai med oppstykkede fiskekaker og løk og ost og rikelig med grønnsaker og ørlite vaniljesukker på Komponerte oppskrift selv i min mor sier det er ikke så værst forsket på kjøkkenet til å være meg (men det er mye "historien om myrsnipa om dere skjønner og husker fra skolen)dessverre for meg)men vi har koset oss veldig i dag Alt er en begynnelse som man sier

Men dere høres også å være inne i gode spor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Hører også med til den lille historien at nå spiser hun vaffel fra bensinstasjonen for som hun sa Hun ville se hvordan de laget vafler Alt er ikke så lett bestandig men nå koser moren min seg å ser på TV Hun ser mye sport Hører hun sier"Nå er det søndag hele uka" 

Hun er veldig søt men alt er som sagt ikke så lett bestandig selv om alt stort set går bra

Det er ikke alltid så lett å prioritere tid og ressurser på bra måte og prøve å tenke litt langsiktig spesielt med ernæring men vi tar tran i Moren min synes det hjelper på stoffskiftet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...