Gå til innhold

25 år, vekta raser oppover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 25 år gammel kvinne, og har pleid å være slank, men de siste 6 mnd så har vekta rast oppover. Jeg studerer og det blir derfor mye stillesitting. Jeg har ikke endret kostvanene mine. Jeg føler ikke at jeg spiser usunt eller overspiser, men i det siste har jeg altså lagt merkbart på meg, og jeg begynner å få en usunn vekt. Hva skal jeg gjøre for å ta av det jeg har tatt på?

Anonymkode: ff83d...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med rast oppover? Det er begrenset hva man kan øke i vekt med en mer stillesittende tilværelse om man ikke samtidig øker på inntak av noe med mindre du bedrev aktiv trening i timesvis støtt og stadig før du ble mindre aktiv.

Anonymkode: 2b8e7...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 25 år gammel kvinne, og har pleid å være slank, men de siste 6 mnd så har vekta rast oppover. Jeg studerer og det blir derfor mye stillesitting. Jeg har ikke endret kostvanene mine. Jeg føler ikke at jeg spiser usunt eller overspiser, men i det siste har jeg altså lagt merkbart på meg, og jeg begynner å få en usunn vekt. Hva skal jeg gjøre for å ta av det jeg har tatt på?

Anonymkode: ff83d...380

Du bør begynne å trene.

Anonymkode: 7ae40...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 25 år gammel kvinne, og har pleid å være slank, men de siste 6 mnd så har vekta rast oppover. Jeg studerer og det blir derfor mye stillesitting. Jeg har ikke endret kostvanene mine. Jeg føler ikke at jeg spiser usunt eller overspiser, men i det siste har jeg altså lagt merkbart på meg, og jeg begynner å få en usunn vekt. Hva skal jeg gjøre for å ta av det jeg har tatt på?

Anonymkode: ff83d...380