Gå til innhold

Trening uke 8


påskelilje

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, påskelilje skrev:

OK. Det var jo bra da.

Sønnen min fikk en overstrekk i kneet for noen år siden, og det tok ganske lang tid før han kunne trene normalt igjen.

Viktig å trene riktig når en skal bli god fra en skade, og ikke stivne helt. Sikkert lurt det med svømming :-) Etter hvert når du kan stå på foten, er balanseøvelser gode for å trene opp muskulaturen i foten. En balansepute er egentlig veldig grei å ha :-)

Ja, takk! - vurderer å kjøpe meg det. Skal høre med fysioterapeut om noen råd. Jeg regner med at jeg kan gå turer neste uke, så får det bli på "rene" skogsstier og ikke på svaberg, fjell og ujevn skog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, påskelilje skrev:

Så bra! Det er litt moro å ha skritteller på når en er på shoppingtur eller på turisttur i ny by - det kan bli temmelig mange skritt ut av det!

Har jo aktivitetsånd, men den er fortiden ødelagt. Skal sende den inn til Polar denne uka. Det er aberet med å kjøpe på nett, litt mer tungvint å få reparert ting. Ikke har jeg kvitteringen heller da det var en gave. Har erfaring med Polar og de har utrolig god service. Har pratet med dem og det var bare til å sende den inn så skulle det ordne seg. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På ‎26‎.‎02‎.‎2017 den 18.28, påskelilje skrev:

Denne uka ble en superuke 😊😊😊

Jeg er så glad for at ryggen min er god igjen. En vet ikke hvor mye god rygg betyr før en har prøvd dårlig rygg, og så blir god igjen 😊

Mandag: Rask trimtur om kvelden på asfalt 7,5 km/1 time og 11 min

Onsdag: Lang kveldstur med mannen og 15-åringen 12,4 km/ 2 timer og 19 min

Torsdag: Tur på beina i løssnø - veldig bratt oppover, og seff bratt nedover etterpå 3,6 km / 1,5 time 

Fredag: Rant slalåm i 6 timer (inkl kl to små pauser). Kortet viste 17 turer og 41 løypekilometer! Knallgøy! Og ufattelig herlig at ryggen tålte det 😊

Søndag: skitur med mannen i nydelig vær og løype.  15 km/ 2 timer og 15 min 😊😊😊

Så bra ! :-) Jeg er også fornøyd med uka.

Trening på Evo mandag, onsdag og trorsdag.

Vinterferie og skitur fredag, lørdag og søndag. Hvor mange mil jeg har gått, vet jeg ikke, men har fått brukt kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Så bra ! :-) Jeg er også fornøyd med uka.

Trening på Evo mandag, onsdag og trorsdag.

Vinterferie og skitur fredag, lørdag og søndag. Hvor mange mil jeg har gått, vet jeg ikke, men har fått brukt kroppen :-)

Du må få deg Endomondo på mobilen! Dødsgøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Nicklusheletida
På 28.2.2017 den 9.42, påskelilje skrev:

Du må få deg Endomondo på mobilen! Dødsgøy :D

Må bare fortelle. I kveld brukte jeg Endomondo for første gang på løpeturen og jeg er nyfrelst. Så gøy og motiverende :D

Burde ha begynt for lenge siden , men jeg er gjerne litt sent ute med det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Må bare fortelle. I kveld brukte jeg Endomondo for første gang på løpeturen og jeg er nyfrelst. Så gøy og motiverende :D

Burde ha begynt for lenge siden , men jeg er gjerne litt sent ute med det meste :)

Juhuuuuu! Da må vi jo bli Endomondovenner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.4.2017 den 3.42, Nicklusheletida skrev:

Må bare fortelle. I kveld brukte jeg Endomondo for første gang på løpeturen og jeg er nyfrelst. Så gøy og motiverende :D

Burde ha begynt for lenge siden , men jeg er gjerne litt sent ute med det meste :)

Så gøy at du er frelst 😁

Jeg har såvidt prøvd Endomondo, men det fikk jeg ikke til. Har et aktivitetsarmbånd og synes det er motiverende, men det fungerer ikke i svømmehallen eller når jeg sykler. Tidligere har jeg hatt pulsklokke og synes det fungerer best for meg. Ja, det er kjempe motiverende.  Har lyst til å få meg en skikkelig pulsklokke igjen. Samtidig å begynne og skrive treningsdagbok igjen, da ser jeg så tydelig at formen blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, emilie321 skrev:

Så gøy at du er frelst 😁

Jeg har såvidt prøvd Endomondo, men det fikk jeg ikke til. Har et aktivitetsarmbånd og synes det er motiverende, men det fungerer ikke i svømmehallen eller når jeg sykler. Tidligere har jeg hatt pulsklokke og synes det fungerer best for meg. Ja, det er kjempe motiverende.  Har lyst til å få meg en skikkelig pulsklokke igjen. Samtidig å begynne og skrive treningsdagbok igjen, da ser jeg så tydelig at formen blir bedre.

Du kan jo legge inn svømmedistansen og tiden manuelt etterpå. Funker greit det - men da må du jo fortsatt telle lengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, påskelilje skrev:

Du kan jo legge inn svømmedistansen og tiden manuelt etterpå. Funker greit det - men da må du jo fortsatt telle lengder.

Det kunne jeg jo gjort. Teller jo allikevel lengder. Får spørre datteren om hun kan lære meg den ordentlig (jeg brukte den nok feil)

Nå er jeg typen som liker å måle all aktivitet så alt av sånne ting er moro😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Det kunne jeg jo gjort. Teller jo allikevel lengder. Får spørre datteren om hun kan lære meg den ordentlig (jeg brukte den nok feil)

Nå er jeg typen som liker å måle all aktivitet så alt av sånne ting er moro😁

Du velger Historikk, trykker på den grønne rundingen med kryss i, og så legger du inn den aktiviteten du har gjort - med type aktivitet, tidspunkt for start, hvor lenge det varte og evt hvor langt du svømte/gikk. Funker greit det :-)

I går løsnet det litt med crawlingen! Første del av timen gikk det kjempedårlig, men så plutselig fikk jeg det til! Så da jeg etter den vanlige langsvømmingen min tok ei lita økt med crawl igjen, gikk det supert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...