Gå til innhold

Trening uke 9


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Er fornøyd med uka 😊

Mandag: Tur med mannen i øsregn - 5,3 km/ 1 time

Onsdag: Lang tur i skogen med venninne, på kronglete smal sti, mye vann i bekker/myrer. Trodde vi skulle bruke omlag to timer på den runden, men vi brukte 3,5 timer på 12,9 km. Var temmelig slitne etter turen!

Lørdag: Rant slalåm i tre timer. Ei lita økt med styrketrening om kvelden.

Søndag: skitur med familien: 13 km/ 1 time og 50 min. Var meldt fryktelig uvær, men det kom ikke der vi var 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Så bra :) 

Mandag- Styrke og kondisjon 1 time på morgen og 1 time Yoga på kvelden

Onsdag- 1 time Yoga

Fredag- 1 time Yoga

Søndag- 2 timer Yoga

 

Er lite fan av dårlig vær, så når våren nærmer seg blir det mere turer i skog og mark :) Har som mål å praktisere Yoga hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Denne uka var starten på uka ikke særlig bra, kun en kort tur på tirsdag. Men i helgen har jeg fått to skikkelig fine turer på 2 og 3 timer i vakker natur med snø og strålende sol. Det er jeg fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en god uke! :)

Mandag - 4 km / 31 min joggetur alene

Torsdag - 5,6 km / 39:47 min joggetur med kjæresten, første gangen vi løper denne ruta på under 40 min!

Fredag - 6 km / 47:21 min transportjogg til et møte

Lørdag - 4 km / 29:42 min + 1,1 km / 7:40 min + 7,7 km / 1:02:32 transportjogg. Grunnen til den lille økta der er at jeg jogget ned til en bussholdeplass for å ta bussen derfra til jobben og selvfølgelig hadde jeg sett feil på de uforståelige rutene til AtB og det viste seg å være 15 min til neste buss. Istedet for å stå svettevåt i -2 og bli kald så startet jeg opp endomondoen igjen og jogget en runde rundt kvartalet som viste seg å være innmari stort, det var 1,1 km rundt! Siste økta er hjem fra jobb da. I løpet av arbeidsdagen fikk jeg faktisk følgende kommentar fra en kunde:"Du har blitt så tynn! Det er jo ingenting igjen av deg!" :D Nåja, jeg har fremdeles en bmi på i overkant av 24 så helt avmagret er jeg nå ikke. ;)

Søndag - en deilig rusletur på Trøndelag folkemuseum med en venninne, iskald vind, men veldig koselig. Fikk en ny fugl på minnebrikken også, stas! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har det blitt 3 turer, 1 i brukbart tempo (1 time) og 2 rusleturer (20 min hver)

Ellers har jeg vært mye mer på farta enn tidligere. Tydelig at formen er vesentlig bedre, både fysisk og psykisk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To  x styrketrening, ikke av det aller hardeste slaget.

En skitur på tre mil og en på nesten fem mil i relativt bra tempo. En dag i slalombakke.

Totalt sett godt fornøyd, men kunne gjerne hatt litt mer effektiv styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

To  x styrketrening, ikke av det aller hardeste slaget.

En skitur på tre mil og en på nesten fem mil i relativt bra tempo. En dag i slalombakke.

Totalt sett godt fornøyd, men kunne gjerne hatt litt mer effektiv styrketrening.

Hvordan i himmelens navn rekker du å gå 5 mil på en dag!? Jeg hadde vært nødt til å starte kl. 6 og gå i ett helt til kl. 20... Er mer enn fornøyd om jeg tilbakelegger 1 mil på tur jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvordan i himmelens navn rekker du å gå 5 mil på en dag!? Jeg hadde vært nødt til å starte kl. 6 og gå i ett helt til kl. 20... Er mer enn fornøyd om jeg tilbakelegger 1 mil på tur jeg. :) 

Hehe, gikk vel ut ca. 11 og var tilbake drøyt 17, tror jeg, med én sittepause og noen mindre pauser underveis.  Var litt kaldt (men knall sol!) så fristet ikke med veldig lange pauser. Turen ble lit lengre enn først tenkt :) .

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 5.3.2017 den 19.08, påskelilje skrev:

Er fornøyd med uka 😊

Mandag: Tur med mannen i øsregn - 5,3 km/ 1 time

Onsdag: Lang tur i skogen med venninne, på kronglete smal sti, mye vann i bekker/myrer. Trodde vi skulle bruke omlag to timer på den runden, men vi brukte 3,5 timer på 12,9 km. Var temmelig slitne etter turen!

Lørdag: Rant slalåm i tre timer. Ei lita økt med styrketrening om kvelden.

Søndag: skitur med familien: 13 km/ 1 time og 50 min. Var meldt fryktelig uvær, men det kom ikke der vi var 😊

3 treningsøkter på EVO denne uka. Fikk ikke vært noe aktiv  i helga, så ikke særlig fornøyd. 

Men kom hjem fra trening nå og har tenkt meg på en skitur sammen med sønnen etter jobb i morgen. Blir bare noen kilometer det da, men på søndag planlegger vi langtur hvis værgudene er med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...