Gå til innhold

Ryggsmerter ved å ligge for lenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg er en ungdom på 16 år, som lenge har slitt med ryggsmerter hvis jeg har ligget for lenge. Dette forekommer når jeg ligger i senga og sover, så kan jeg vokne av ryggsmertene, eller hvis jeg ligger både på ryggen eller sidemagene at jeg kjenner det. Det er ikke en kraftig smerte, men nok til at det gjør vondt. Smerten befinner seg i området rundt venstre ryggving, mest på undersiden. Jeg har hatt dette i mange år, og har sovet på forskjellige madrasser, med forskjellig mykhet. Smerten har vært den samme i mange år. Så fort jeg kommer meg i litt bevegelse i rundt 10 minutter så går smerten vekk igjen, før den kommer relativt fort tilbake hvis jeg har hatt en rolig dag i sofaen eller i senga (f.eks når jeg er syk). Håper noen har noen hjelpsomme råd.

Anonymkode: 4e09f...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...