Gå til innhold

Trening uke 10


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble en rolig uke denne uka for meg:

Torsdag - 5,5 km / 38:58 joggetur med kjæresten, kjappeste vi har løpt den ruta på forsåvidt. :) 

Lørdag - skitur 8 km / 3 t 11 min med kjæresten. :D Til vårt forsvar må vi få sagt at vi tusler avgårde, ser på dyrespor, tar bilder, ser på utsikten og tråkker spor selv. Ikke en oppkjørt løype så langt øyet kan se og når man i tillegg velger steder hvor man må ta av seg skiene og krype opp gjennom bratte skar på knærne - ja, da går det ikke fort!  Til tider var det så lite snø at vi måtte bære skiene også. :lol: Men været var nydelig og vi var blide og fornøyde allikevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det ble styrketrening mandag,  onsdag og fredag. 

Alpinski på lørdag. Det beste været noen sinne :-) 

Joggetur på 5km i dag.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornøyd denne uka :) Føler at formen er stigende :)

Mandag : sirkeltrening m/trener  (60 min)

Torsdag : svømt 2000 m  (71 min)

Lørdag : gikk tur  (30 min)

Søndag : svømt 2000 m   (60 min) + 300 m roolig utsvømming 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Litt slapp uke, er litt skuffet over meg selv at jeg ikke fikk til en skikkelig lang tur i skogen en av fridagene (gåtur altså)

Onsdag: Kveldstur alene 5,2 km på asfalt 

Lørdag: skitur med mannen 12,3 km

Søndag: 25 min styrketrening hjemme + 1,5 times knallhardt gårdsarbeid (=styrketrening i prsksis). Hadde tenkt å gå meg en tur i kveld sånn at jeg fikk noen km til denne uka, men orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
34 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg er kjempe fornøyd denne uka :) Føler at formen er stigende :)

Mandag : sirkeltrening m/trener  (60 min)

Torsdag : svømt 2000 m  (71 min)

Lørdag : gikk tur  (30 min)

Søndag : svømt 2000 m   (60 min) + 300 m roolig utsvømming 

 

Wow! Nå har du svømmeformen inne 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Er fornøyd med uka :)

Tirsdag : Trening på Evo i en time. Halvparten kondisjon på tredemølle. Halvparten styrke med vekter.

Onsdag : Det ble en liten skitur i marka etter jobb sammen med sønnen. 7, 2 km. 

Torsdag : Trening på Evo i en time. Halvparten kondisjon på tredemølle og halvparten styrke med vekter. ( apparater )

Lørdag : Trening på Evo. Det samme som tirsdag og torsdag.

Søndag : Sliten på en god måte 😀 Det ble skitur med sønnen fra Sognsvann til Kikut og tilbake til Sognsvann. Det er en tur på 34, 4 km , men egentlig tror jeg vi har gått 3, 6 mil minst da vi har gått 2 omveier underveis. Håpløs skilting i marka hvor pilene peker i hytt og gevær. 

Var bare såvidt jeg orket å stå oppreist i dusjen i kveld, men er glad og fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umakenverdt

Denne uken har vært ok, til meg å være. Gikk en times tur på tirsdag og onsdag. På lørdag ble det halvannen times tur, mens det i dag ble flere mindre turer på mellom en halvtime og en time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...