Gå til innhold

Hvor mye må mannen tjene minst, for å være aktuell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
1 time siden, Gargamel skrev:

Min mening er at man skal være veldig nøye med å unngå off-topic i tråder der folk tar opp alvorlige, personlige ting.

Jeg synes ikke det er så nøye når:

- Temaet ikke er personlig (f. eks politikk /samfunn)

- Når vinklingen er er useriøs (som her.)  

- Når ts selv er med på avsporingen

-Når det opprinnelige temaet er utdebattert (og ikke personlig /seriøst) 

Veldig enig i dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Har vi vært i tottene på hverandre :o

Vi har vel vært uenige med hverandre mange ganger, men om vi har vært i tottene på hverandre har jeg i så fall glemt det :) 

*hehe* Ikke så alvorlig da, men vi har vært temmelig uenige man en gang og det uten å legge skjul på det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På ‎15‎.‎03‎.‎2017 den 10.31, Gargamel skrev:

Da er vi helt like! Jeg er en evig tidsoptimist, og blir ofte sint på meg selv for at jeg  aldri lærer å legge inn 5 minutter buffer.

I går var jeg helt håpløs - selv om vi hadde snakket om det med å komme på tida her om formiddagen...

Jeg hadde fri - og på fridagen min prøver jeg å putte inn mest mulig av gøye ting (rolig frokost, sløve litt i sofaen etter frokost, rydde unna litt før jeg går ut, gå tur, være sammen med ungene når de kommer fra skolen, få gjort noen ærend osv).

Vel - rolig frokost ble det, og fordi ungdommene begynte seint på skolen, gikk de ikke før 9.30. Dermed begynte ikke min sløve på sofaen-tid før da. Så ble jeg sittende sikkert en times tid, før jeg fikk ryddet litt og satt på en vask. Kom meg ut av huset 11.30, gjorde noen ærender, og begynte på onsdagsgåturen min litt før 12.30. Og på onsdager da SKAL jeg gå en litt lang tur, ellers blir jeg skuffet over meg selv. Jeg hadde en avtale med minstejenta om at vi skulle avgårde sammen når hun kom fra skolen (ca 13.30) - og dette ville da ikke gå i hop. Men jeg gikk nå min lange tur på nesten halvannen time, og så måtte jeg pante flasker fordi den lille bilen var helt full av poser. Selvsagt stod det en annen dame med en søppelsekk med panteflasker, og da hun var ferdig, var det fullt baki der, og en ansatt måtte komme og tømme/ordne. Så fikk jeg jo pantet flasker, og kjørt hjem. Var hjemme 1415. Heldigvis var minstejenta i godt humør (flaks for meg), selv om jeg var litt sein...

Så var vi sammen i tre timer på det vi skulle, kom hjem 1745, og jeg hadde planlagt en middag som tok ca 1 time å lage, og hadde en ny avtale klokka 19 (skulle egentlig gå 1845. Det hang jo heller ikke i hop...

Middagen var ferdig 1845, jeg spiste på ti minutter, og kom på det foredraget jeg skulle høre på 19.08... Uff, det var litt flaut....

Følte hele dagen at jeg lå en halvtimes tid etter skjema.... Selvsagt ble jeg sein i seng også - for sånn ble nå den dagen!

Er heldigvis ikke ofte jeg ordner meg sånn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...