Gå til innhold

Trening uke 12


Lillemus

Anbefalte innlegg

Tja... En grei uke, men jeg hadde planer om flere løpeturer som utgikk delvis på grunn av at det dukket opp en bursdagsinvitasjon og delvis på grunn av typisk trøndersk drittvær, men jeg har da rørt litt på skrotten:

Tirsdag - 5,1 km /  38:39 min joggetur før jobb, drittung...

Torsdag - 3 km / 46 min rusletur med kameraet

Lørdag - 1,2 km / 31 min tur i dypsnøen med truger, ikke så langt eller fort, men herremin så tungt! Svetten silte!

Søndag - 5,6 km / 42:50 joggetur med kjæresten, en rolig tur i drittvær, surt og grått til tross for at det var +8

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umakenverdt

Denne uka har på alle måter gått trått. Ble bare en times tur på tirsdag :( Jeg må ta meg sammen, jeg vet at det gjør meg godt å bevege meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble styrketrening på mandag og onsdag. En 8km joggetur i går og en 10km skitur i dag.

Det er den våteste skituren i mitt liv. Vi krysset flere bekker, og selve løypa var en bekk noen steder. Til slutt  gav vi blaffen og vasset gjennom vann som gikk opp til anklene. Junior satt seg fast og ble sittende på knærne i en 30cm dyp dam, men det spilte ingen rolle, for det regnet sånn uansett. Kort sagt en annerledes og morsom tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har blitt slapp sånn treningsmessig, men har hatt mye annet jeg har måtte være med på (mye til å være meg) så jeg har ikke fått tid eller ro nok til å greie og trene mer. Derfor er jeg fornøyd med å ha trent sirkeltrening på mandag (60 min) og at jeg gikk en tur torsdag (40 min) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Joda, grei uke - men jeg fikk ikke så mye ut av helga som jeg hadde trodd (mhp trening - var mye ute, men det ble stort sett bare kos i nydelig vårvær):

Mandag: 33 minutter styrketrening (program som jeg skal gjøre 2-3 ganger i uka....)

Onsdag: Gikk en lang tur alene i skogen (turløype) på et nytt sted. Knallfint! Var på en topp jeg ikke hadde vært på 16 år. Fantastisk utsikt! 13,1 km / 3 timer.

Torsdag: 40 minutter teknikktrening crawl + 2000 meter bryst på ny rekord - 56 min :D. Til slutt 5-6 minutter crawling.

Lørdag: Skitur med bl.a. fire ungdommer som aldri hadde gått på ski før! 4,1 km på 3 timer... :P

Søndag: Rolig gåtur på grusvei 7,7 km/ 2 timer + 50 minutter middels tungt kroppsarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
12 timer siden, Gargamel skrev:

Det ble styrketrening på mandag og onsdag. En 8km joggetur i går og en 10km skitur i dag.

Det er den våteste skituren i mitt liv. Vi krysset flere bekker, og selve løypa var en bekk noen steder. Til slutt  gav vi blaffen og vasset gjennom vann som gikk opp til anklene. Junior satt seg fast og ble sittende på knærne i en 30cm dyp dam, men det spilte ingen rolle, for det regnet sånn uansett. Kort sagt en annerledes og morsom tur :)

Haha - den turen kommer dere til å huske lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 t. spinning/cykling intervall

1 t.  styrke (med litt intervalloppvarming.

1 skitur ca 30 km. Dårlig føre, så ble skikkelig sliten, dermed må det vel ha hatt en viss treningseffekt, selv om det ikke gikk så fort ;).

 

En ganske gjennomsnittlig uke, men skulle gjerne fått en styrkeøkt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

På tide å skrive noe her kanskje :)

I forrige uke ble det 3 treningsøkter på Evo :) Samme som vanlig. 25-20 min på tredemølla i oppoverbakke og resten styrke. 

I helga skulle jeg gå på ski både lørdag og søndag, men det ble bare på lørdagen. 1 mil på lørdag. 

Men nå er det vår og jeg ser frem til flere gå og joggeturer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...