Gå til innhold

Trening uke 13


Lillemus

Anbefalte innlegg

Starten på denne uka ble ikke som forventet ettersom det ble regn og surt og drittvær, men det tok seg opp til tross for været:

torsdag - 5,6 km / 39:50 joggetur med kjæresten

fredag - 2,6 km / 1 time rusletur med kamera

lørdag - 4,5 km / 2t 15 min rusletur med kamera og en venninne

søndag - 10,14 km / 1:17:46 joggetur alene! To nye perser på denne turen! Lengde løpt pr. time + tid på 10 km. Så i dag er jeg fornøyd! Og sliten. :) Sist jeg jogget denne strekningen, 6,5 mnd siden, klarte jeg ikke å jogge hele veien og jeg brukte 1t 32 min, så fremgangen er stor! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 x styrke på treningssenter og en drøy times rask gåtur i helgen.

Ingen imponerende uke, men kunne vært verre. Har ikke vært tid til mer trening (ok, kunne nok fått til litt mer i helgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble styrketrening 3x denne uken også. Det er bare 35-40 min effektivt hver gang, så folk må ikke tro jeg ser ut som hulken.

I tillegg en 5km joggetur på tirsdag og lørdag. På lørdag hadde jeg med sønnen min, og det var kjekt. 

I grunnen en ok uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Det ble styrketrening 3x denne uken også. Det er bare 35-40 min effektivt hver gang, så folk må ikke tro jeg ser ut som hulken.

I tillegg en 5km joggetur på tirsdag og lørdag. På lørdag hadde jeg med sønnen min, og det var kjekt. 

I grunnen en ok uke. 

Tittet etter deg på min tur i dag, men da var du altså ikke ute. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har sikkert slanke, lekre kropper hele gjengen.

Anonymkode: 2062d...48b

Ikke jeg i alle fall, er normalvektig, men ikke direkte slank - er alt for glad i mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka begynte bra, men endte labert. Har hatt mye å stå i med så treningen har dessverre måtte vike, igjen. Må skjerpe meg. Når treningen sklir ut så sklir maten også ut og jeg blir bare lei meg. 

Mandag :  sirkeltrening m/trener  60 min (hardt)

Onsdag :  styrketrening m/trener og frivekter  60 min (hardt)

Søndag : rolig gåtur  30 min

Har ikke fått vært i bassenget denne uka heller og det har jeg savnet. Bare må få til en økt neste uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har sikkert slanke, lekre kropper hele gjengen.

Anonymkode: 2062d...48b

Med en bmi på godt over 30 så er ikke akkurat jeg hverken slank eller lekker. Går an å trene selv om en ikke er slank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker Gargamel har fullverdig kropp.

Anonymkode: 2062d...48b

Det hjelper lite å ha en fin kropp om man er tett mellom ørene. Gargamel har en fin kropp (ser i alle fall helt fin ut på de bildene jeg har sett :) ) og han virker som en veldig fin, kunnskapsrik og omsorgsfull mann. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutes ago, Lillemus said:

Det hjelper lite å ha en fin kropp om man er tett mellom ørene. Gargamel har en fin kropp (ser i alle fall helt fin ut på de bildene jeg har sett :) ) og han virker som en veldig fin, kunnskapsrik og omsorgsfull mann. :) 

Jeg har IQ = 138

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har IQ = 138

Anonymkode: 2062d...48b

Og jeg har sertifikat på at jeg har 154 i medfødt IQ he he. 

Bare så det er sagt, jeg stoler ikke på den testen jeg tok, men sertifikatet har jeg nå da, selv om det ikke kan stemme .:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble bare 2 økter på treningstudioet denne uka. 

En liten rusletur på lørdag rundt omkring i en småby og ned og opp igjen Akerselva i dag. 

Vi gikk raskt oppover med litt løping innimellom, så tenker jeg kjenner det i rompemusklene i morgen. Pleier å gjøre det. Akerelva er bra rompetrening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutes ago, Nicklusheletida said:

Og jeg har sertifikat på at jeg har 154 i medfødt IQ he he. 

Bare så det er sagt, jeg stoler ikke på den testen jeg tok, men sertifikatet har jeg nå da, selv om det ikke kan stemme .:D

Hva mener du med å "stemme"? Finnes det en fasit?

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Nicklusheletida said:

Det ble bare 2 økter på treningstudioet denne uka. 

En liten rusletur på lørdag rundt omkring i en småby og ned og opp igjen Akerselva i dag. 

Vi gikk raskt oppover med litt løping innimellom, så tenker jeg kjenner det i rompemusklene i morgen. Pleier å gjøre det. Akerelva er bra rompetrening :D

Bra, ta knebøy og drikk proteinshakes.

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med å "stemme"? Finnes det en fasit?

Anonymkode: 2062d...48b

Det var en test som lå på nettavisen. Jeg tok den ene hvor det er den medfødte IQ ' en som ble målt. Masse møster og figurer og ja selvfølgelig finnes det en fasit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra, ta knebøy og drikk proteinshakes.

Anonymkode: 2062d...48b

Proteinshakes er ikke noe for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Nicklusheletida said:

Det var en test som lå på nettavisen. Jeg tok den ene hvor det er den medfødte IQ ' en som ble målt. Masse møster og figurer og ja selvfølgelig finnes det en fasit. 

Nei det finnes ingen fasit, fordi det er definert ut i fra testen, det er ikke sånn at det noen fysiske målbare egenskaper i hjernen en kan begynne seg av for å undersøke om en slik test viser "korrekt" iq.

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, Nicklusheletida said:

Proteinshakes er ikke noe for meg :)

Ut med rompa!

Anonymkode: 2062d...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det finnes ingen fasit, fordi det er definert ut i fra testen, det er ikke sånn at det noen fysiske målbare egenskaper i hjernen en kan begynne seg av for å undersøke om en slik test viser "korrekt" iq.

Anonymkode: 2062d...48b

Altså, jeg tror ikke at jeg har 154 i IQ faktisk :)

Jeg tror bare testen viste at jeg var flink til å plukke ut riktig mønster og ikke noe annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...