Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si noe om produktet (selv om jeg er sterkt tvilende...), men jeg vet at Homeopat Sørensen og hans partner har blitt eksludert fra Norske Homeopaters Landsforbund fordi de bruker tittelen homeopat til å markedsføre et produkt som har ABSOLUTT ingenting å gjøre med homeopati.

Måtte bare si det...

Jeg kan ikke si noe om produktet (selv om jeg er sterkt tvilende...), men jeg vet at Homeopat Sørensen og hans partner har blitt eksludert fra Norske Homeopaters Landsforbund fordi de bruker tittelen homeopat til å markedsføre et produkt som har ABSOLUTT ingenting å gjøre med homeopati.

Måtte bare si det...

tusen takk, da vet jeg det! :) det måtte jo være for godt til å være sant....

klem

Måtte bare si det...

Vil bare si at jeg var sååå dum som kjøpte det , med NULL virkning!!

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære pokahontas,

Jeg har ikke sett noen overbevisende dokumentasjon for at denne kuren virker og det er et uttrykk som heter: "om noe høres for godt ut til å være sant, så er det sannsynligvis ikke det".

• 7 måneder senere...

det er lenge siden du sendte inn dette innlegget, men ville bare fortelle min versjon.

Denne kuren har funket på flere jeg kjenner.

og meg.

Følger du dietten som følger med så virker den kjapt.

Gikk ned 5 kg den første uken , etter det gikk det saktere, men jeg gikk ned nesten 11 kg på 20 dager. Er strålende fornøyd...

Men det er jo forskjell på mennesker. en ting funker på en men ikke på en annen.

Venninden min prøvde slankepillen xenical (på resept) med full virkning, men på meg fungerte den ikke det spøtt....

Annonse

Kjære pokahontas,

Jeg har ikke sett noen overbevisende dokumentasjon for at denne kuren virker og det er et uttrykk som heter: "om noe høres for godt ut til å være sant, så er det sannsynligvis ikke det".

Min datter gikk ned 12 kilo på 4 uker og er godt fornøyd, det ble dyrt med spess. mat men ellers problemfritt. Har senere lest at det er et avføringsmiddel, men hva så? Hun holder fortsatt vekten 12 kilo under på andre året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...