henningsen17 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei. Jeg er en gutt som trener veldig mye. Jeg blir stadig tilbudt doping fra venner. Jeg lurer på om hvor farlig dopingmiddelet dianabol, også kalt "russere", er. Vil stoffet gå ut av kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Skal man rangere dianabol er det vel på en andreplass av de mest farlige steroidene. Det vil gå ut av kroppen, men innen da kan masse skade ha skjedd hvis du ikke vet hva du driver med. Ikke hør på "venner" som prøver å få deg til å begynne bare fordi de bruke det selv. Er du 17 år har du veksthormoner i kroppen som holder til massevis av fremgang fremover. Men med inntak av steroider uten kunnskap kan du ødelegge alt det.. Det mest anabole du kan gjøre er å utvikle et bra kosthold med fornuftig trening. Det er som mange sier: Bra kosthold alene gir bedre fremgang enn steroider og dårlig kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 henningsen. Spis og tren riktig slik også Synch antyder, og du vil få fremgang og glede av idretten din. Jeg har sett såpass mange med fysiske og psykiske skader etter anabol-steroid-bruk, at jeg ikke kraftig nok må advare både deg og andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.