Gå til innhold

doping

henningsen17

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt som trener veldig mye. Jeg blir stadig tilbudt doping fra venner. Jeg lurer på om hvor farlig dopingmiddelet dianabol, også kalt "russere", er. Vil stoffet gå ut av kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal man rangere dianabol er det vel på en andreplass av de mest farlige steroidene.

Det vil gå ut av kroppen, men innen da kan masse skade ha skjedd hvis du ikke vet hva du driver med.

Ikke hør på "venner" som prøver å få deg til å begynne bare fordi de bruke det selv.

Er du 17 år har du veksthormoner i kroppen som holder til massevis av fremgang fremover. Men med inntak av steroider uten kunnskap kan du ødelegge alt det..

Det mest anabole du kan gjøre er å utvikle et bra kosthold med fornuftig trening.

Det er som mange sier: Bra kosthold alene gir bedre fremgang enn steroider og dårlig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

henningsen.

Spis og tren riktig slik også Synch antyder, og du vil få fremgang og glede av idretten din.

Jeg har sett såpass mange med fysiske og psykiske skader etter anabol-steroid-bruk, at jeg ikke kraftig nok må advare både deg og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...