Gå til innhold

Ukas vekt - uke 16


påskelilje

Anbefalte innlegg

Selv om jeg spiste godteri i påska, så la jeg ikke på meg noe særlig. Uansett har det forsvunnet nå :)

Startvekt 1. januar 2017:     75,5 kg

Mål:                                      69,0 kg

For to uker siden:                 74,0 kg

Dagens vekt:                        73,6 kg

 

Dere andre da - hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Godterispisingen i påsken holdt ikke tritt med skiturene, så jeg tok av meg litt.

80.6 nå. Var 81,6 før påske. Tror det i alle fall delvis er en reelt vektnedgang. 

Målet er 78 før sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp i påsken 😥 

Enten så sov jeg ellers så spiste jeg.😥 Har ikke gitt opp da, prøver igjen og igjen. Tenker litt sånn at for hver dag jeg greier meg uten snop, jo større sjanse til å greie det neste dag. Prøver å begynne med blanke ark hver dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Startet mandag 17 april . 

Mål: Ned 3 kilo. 

I dag : Har gått ned 600 gram. 

Dagens mål : Skal ned 2,4 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, emilie321 skrev:

Gikk opp i påsken 😥 

Enten så sov jeg ellers så spiste jeg.😥 Har ikke gitt opp da, prøver igjen og igjen. Tenker litt sånn at for hver dag jeg greier meg uten snop, jo større sjanse til å greie det neste dag. Prøver å begynne med blanke ark hver dag😊

Det var tross alt påske:). Jeg har alltid lagt på meg i påsken uten å få sjokk av det. Nå er barna store nok til å gå lange skiturer, så for første gang i mitt liv har jeg gått litt ned.

Det er hverdagen som teller mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...