Gå til innhold

Christiana Park


Siri93

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne klinikken? Vurderer å gjennomføre neseplastikk hos dem, kirurgen heter Dr. Lars Haasted . Har mine vegringer fordi jeg ikke har sett noe særlig tilbakemeldinger om kirurgen på nett. I tillegg er det veldig billig i forhold til andre klinikker (fra 20 000), noe som kan forklares med at operasjonen foregår i lokalbedøvelse. Uansett, blir veldig glad om noen har erfaringer å dele med meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, den har plaget meg i flere år etter en skade. Har tatt en beslutning som jeg er 100% fortrolig med, eneste valget som gjenstår er valget av kirurg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutes ago, Siri93 said:

Hehe, den har plaget meg i flere år etter en skade. Har tatt en beslutning som jeg er 100% fortrolig med, eneste valget som gjenstår er valget av kirurg. 

Hvorfor koster det penger om det er pga. en skade? Dvs. ikke "skjønnhetsoperasjon".

Anonymkode: a49bf...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Siri93 said:

Er skjønnhetsoperasjon, men skjevheten er et resultat av skade. 

Jeg trodde det ble dekket offentlig når det var en medisinsk grunn.

Anonymkode: a49bf...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk ikke undersøkt det en gang. Funksjonsmessig fungerer jo nesen som den skal (pust og luktesans er normal), så for skattebetalere sin del håper jeg nesten ikke det er dekket :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, Siri93 said:

Har faktisk ikke undersøkt det en gang. Funksjonsmessig fungerer jo nesen som den skal (pust og luktesans er normal), så for skattebetalere sin del håper jeg nesten ikke det er dekket :rolleyes:

Jeg tror man får dekket kosmetiske operasjoner om det dreier seg om noe "unormalt". Man kan f.eks. på dekket brystoperasjoner om "feilen" er vond å leve med. Klarer ikke forklare bedre. Hvis det bare dreier seg om å forbedre et normalt utseende så får man det selvsagt ikke dekket.

Det er vel ikke noe galt å benytte seg av et slikt tilbud om du kvalifiserer for det, når alle andre gjør det. Det er lovbestemt at det skal være slik, og alle tar imot det de får.

Aner ikke noe om nesen din!

Anonymkode: a49bf...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, tror ikke det er aktuelt for meg. Ja, når tilbudet først er der er jeg for så vidt enig altså!:) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare tenkte på det siden du nevnte det var pga. skade. Brukket nese, mener jeg, hvis den gror fast skjevt.

Anonymkode: a49bf...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...