Gjest bare alexia Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 eller ER jeg det? trenger virkelig svar på dette, for periodevis mener jeg at jeg er 'normal' andre ganger at jeg er syk/har en spiseforstyrrelse (hvis spiseforstyrrelse kan kalles en sykdom da?) slik har de to siste årene mine vært, her er en måned av mitt liv: Uke 1: To dager med SPISE MASSE junkfood fra klokken 08.00-24.00 5 dager med spise fra klokken 18-24 (junkfood) første måltid er ca kl.18.00 Uke 2: en uke med spise lite og kaste opp Uke 3 og 4: faste to dager, sipse noen dager, faste to dager til, osv. FAEN, jeg ser da at dette ikke kan være normalt vel?????? hvis jeg er syk vil jeg gjerne ha hjelp.... men ER JEG SYK? SYK NOK? nei jeg vet ærlig talt ikke............ *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milla Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hei alexia.. Kan først svare på det første spørsmålet ditt..Ja du har en spiseforstyrrelse. Matvanene dine ser ikke bra ut, og du har jo også perioder med bulimi. Du trenger hjelp og jeg skjønner at du er redd for å oppsøke den... Jeg selv sliter med bulimi, og har endelig bestemt meg for å oppsøke helsesøster nå på tirsdag. Gruer meg, men vet at det er nødvendig. KOmmer nemlig ikke ut av dette helvete på egenhånd, og jeg trenger proffejsonell hjelp. Men jeg har noen spørsmål til deg.. Mener du seriøst at du spiser masse junkfood fra klokken 8-24, uten å kaste opp.. det kan jeg nemlig ikke skjønner hvordan magen din har plass til det? Skjønner at du sliter, og jeg vet hvor jævli du har det, men vi burde da få hjelp mot dette, så hvis det er en helsesøster på skolen din så kan du jo kanskje snakke med henne om dette. Hun burde ta det alvorlig i alle fall, for du kan jo ikke fortsette på denne måten. Dessuten så ødlegger du forbrenningen din, noe som vil være kjipt senere( høres teit ut at jeg sier det selv, for jeg burde heller sagt dette til meg selv) Jeg håper i alle fall at du får den hjelpen du trenger, for det fortjener du. Ingen fortjener å leve et liv slik som du gjør, med overfokusering på mat og huet ned i doskåla.. Bare å skrive tilbake hvis du vil maile med meg.. Klemmer fra Milla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei alexia.. Kan først svare på det første spørsmålet ditt..Ja du har en spiseforstyrrelse. Matvanene dine ser ikke bra ut, og du har jo også perioder med bulimi. Du trenger hjelp og jeg skjønner at du er redd for å oppsøke den... Jeg selv sliter med bulimi, og har endelig bestemt meg for å oppsøke helsesøster nå på tirsdag. Gruer meg, men vet at det er nødvendig. KOmmer nemlig ikke ut av dette helvete på egenhånd, og jeg trenger proffejsonell hjelp. Men jeg har noen spørsmål til deg.. Mener du seriøst at du spiser masse junkfood fra klokken 8-24, uten å kaste opp.. det kan jeg nemlig ikke skjønner hvordan magen din har plass til det? Skjønner at du sliter, og jeg vet hvor jævli du har det, men vi burde da få hjelp mot dette, så hvis det er en helsesøster på skolen din så kan du jo kanskje snakke med henne om dette. Hun burde ta det alvorlig i alle fall, for du kan jo ikke fortsette på denne måten. Dessuten så ødlegger du forbrenningen din, noe som vil være kjipt senere( høres teit ut at jeg sier det selv, for jeg burde heller sagt dette til meg selv) Jeg håper i alle fall at du får den hjelpen du trenger, for det fortjener du. Ingen fortjener å leve et liv slik som du gjør, med overfokusering på mat og huet ned i doskåla.. Bare å skrive tilbake hvis du vil maile med meg.. Klemmer fra Milla Hei! Det høres ikke bra ut nei... Ja, du har en spiseforstyrrelse når du holder på sånn, og vet du hva? det er flott at du ser at du trenger hjelp!! Kan jo ikke fortsette sånn hele resten av livet? En sf er slitsomt.. det tærer på skolen og insatsen din... jeg har fått kuttet ned på timeplanen fordi jeg rett og slett ikke okrer å være på skolen alle de timene.. men for meg er dette et slags nederlag.. skulle jo ønske jeg var så strek at jeg klarte en hel vanlig skoledag som alle andre.. Jeg vil råde deg til å søke hjelp så fort som mulig.. du kan ta kontakt med helsesøster.. (selvom jeg presonlig ikke liker henne så godt da.. *kremt*) eller du kan prate med en lærer du stoler på.. eller så har du jo legen din. foreldre.. venner som kanskje kan hjelpe? jeg er her oxo hvis du trenger noen å prate med! ( men vet jo enda ikke helt hvem du er...) Men det er mange som støtter deg.. er det noe må du bare ta kontakt ok? *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare alexia Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei alexia.. Kan først svare på det første spørsmålet ditt..Ja du har en spiseforstyrrelse. Matvanene dine ser ikke bra ut, og du har jo også perioder med bulimi. Du trenger hjelp og jeg skjønner at du er redd for å oppsøke den... Jeg selv sliter med bulimi, og har endelig bestemt meg for å oppsøke helsesøster nå på tirsdag. Gruer meg, men vet at det er nødvendig. KOmmer nemlig ikke ut av dette helvete på egenhånd, og jeg trenger proffejsonell hjelp. Men jeg har noen spørsmål til deg.. Mener du seriøst at du spiser masse junkfood fra klokken 8-24, uten å kaste opp.. det kan jeg nemlig ikke skjønner hvordan magen din har plass til det? Skjønner at du sliter, og jeg vet hvor jævli du har det, men vi burde da få hjelp mot dette, så hvis det er en helsesøster på skolen din så kan du jo kanskje snakke med henne om dette. Hun burde ta det alvorlig i alle fall, for du kan jo ikke fortsette på denne måten. Dessuten så ødlegger du forbrenningen din, noe som vil være kjipt senere( høres teit ut at jeg sier det selv, for jeg burde heller sagt dette til meg selv) Jeg håper i alle fall at du får den hjelpen du trenger, for det fortjener du. Ingen fortjener å leve et liv slik som du gjør, med overfokusering på mat og huet ned i doskåla.. Bare å skrive tilbake hvis du vil maile med meg.. Klemmer fra Milla heisan milla :-) hvordan gikk det hos helsesøster i dag??? *spent* håper du gikk, og at det gikk bra....?? Ja, to dager i måneden bare spiser jeg og 'slapper av' uten å spy. eller det vil si, jeg VIL jo spy, men kan ikke det pga hvor jeg er de to dagene. det jeg mener er at jeg spiser når jeg vil, hva jeg vil, og driter i å spy. men dette er bare to dager i måneden da...... har du slitt lenge med bulimi??? håper virkelig du fikk snakket med helsesøster i dag! *klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.