Gå til innhold

Kaloriinnhold i roastbiff?

Poetica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

"Mitt" lille hefte Slankeguiden er fin til sånt!

1 skive/30 g roastbiff = 33 kcal :-)

Har du fått sykla no'?

Takk skal du ha! (klarte ikke å styre meg til lunsj, skjønner du! ;o) )

Ja, nå har jeg begynt å sykle litt. Kjøpte meg ergometersykkel på qxl. Lungene er ikke helt bra enda, så jeg tar det i flere økter i løpet av dagen, i stedet for ei økt på 35 min. Antar det funker det også.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! (klarte ikke å styre meg til lunsj, skjønner du! ;o) )

Ja, nå har jeg begynt å sykle litt. Kjøpte meg ergometersykkel på qxl. Lungene er ikke helt bra enda, så jeg tar det i flere økter i løpet av dagen, i stedet for ei økt på 35 min. Antar det funker det også.

:o)

Måtte du gi mye for'n?

Jeg skulle gjerne hatt en sånn sjøl, men vet ikke helt hvor langt budsjettet rekker midt oppe i bryllupsforberedelser (innkjøp av diverse) og annet nå... Kjøpe ny for 2000 er det ikke rom for nå...

Fikk forresten klær av en kollega her om dagen, hun har gått ned masse, og gir bort klær som er mer enn 1-2 størrelser større (hun er nesten i mål, men har vært som meg og større...). Så nå har jeg klær å gå ned i! :-) Greit å slippe å kjøpe nye underveis, som forholdvis fort vil bli for store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte du gi mye for'n?

Jeg skulle gjerne hatt en sånn sjøl, men vet ikke helt hvor langt budsjettet rekker midt oppe i bryllupsforberedelser (innkjøp av diverse) og annet nå... Kjøpe ny for 2000 er det ikke rom for nå...

Fikk forresten klær av en kollega her om dagen, hun har gått ned masse, og gir bort klær som er mer enn 1-2 størrelser større (hun er nesten i mål, men har vært som meg og større...). Så nå har jeg klær å gå ned i! :-) Greit å slippe å kjøpe nye underveis, som forholdvis fort vil bli for store...

Jeg fikk tak i en splitter ny en til 900 kroner. Max flaks hadde jeg også, så jeg henta den nede ved den nye Shellstasjonen, gitt! (Det var nemlig der den sto på lager, selv om selgeren holdt til i Modum! Fikk den til og med samme dag!) :oD

Så kjekt at du har fått masse klær, det er penger spart i haugevis! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...