Gå til innhold

Trening uke 22


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Fornøyd med uka :):)

Mandag: Syklet frem og tilbake til jobb - til sammen 14,5 km

Tirsdag: samme som mandag

Onsdag: Løp rundt et stort vann her jeg bor. Det pleier å være 8,4 km, men denne gangen valgte jeg "Løping på sti" på Endomondoen, og da målte den bare 7,4 km????? Og jeg som løp 1 minutt fortere enn forrige gang, og så ble det helt feil??? Rart... Men i alle fall brukte jeg 1 time og 1 minutt - løp hele veien, bortsett fra da jeg snublet og datt bang i bakken :D:blink:

Fredag og lørdag red jeg - hhv 6,2 km og 3,3 km. Gøy! Men hestene var så vrange på lørdag....

Søndag - gåtur i skog, bratt stigning og ned igjen , nesten 10 km på 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Tja, uka kunne vært bedre. Er bare halvførnøyd. Det dårlige været har ødelagt for planene i pinsa så langt. 

Mandag : Trening på Evo. 1 time. 15 min oppvarming på tredemølla i oppoverbakke. Resten styrketrening. 

Tirsdag : 6 km gåtur. 

Onsdag : Det samme som mandag. 

Søndag: Det samme som mandag og onsdag. Brukte litt lenger tid på tredemølla bare.

I morgen blir det lang tur i marka hvis ikke været ødelegger for de planene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 3 treningsturer i markaog er egentlig fornøyd med det. Håpet på den 4. i dag, men fulgte med på sending fra London hele natta og en regnfull morgen og vond hals, gjorde det for fristende å droppe turen. Kanskje greit mtp på ankel og. Merker den verker litt "foran fra kul til kul", og det er vondt å sitte på huk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 timer siden, Lillemus skrev:

Intet nytt fra vestfronten her. Intet.

Hva har skjedd? Har du vært syk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva har skjedd? Har du vært syk?

 

Kan ikke skylde på det engang. :) Tirsdag måtte jeg ha med en diger hylle til jobben så jeg måtte ta bilen. Torsdag hadde vi så mange ærender at vi dro ut rett etter å ha spist da vi kom fra jobb og kom hjem igjen i 23-tiden og i helgen har vi hatt hytta full av gjester i forbindelse med 50-årsdag (nei, ikke meg). Ruslet et par turer ved hytta i går da og i dag har vi vært ute og løpt  motbakkeintervaller. Men forrige uke altså.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Det ble en sykling til jobb, en styrketrening og en 8 km joggetur. Litt mindre enn i dag.

Har trasket rundt i en storby hele helgen, og er sliten allikevel. Aner ikke hvor langt det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...