Gå til innhold

Ukas vekt - uke 23


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Glemte å skrive her på fredag, men jeg veide meg:

Startvekt 1. januar 2017:            75,5 kg

Mål:                                             69,0 kg

For en uke siden:                        73,4 kg

Dagens vekt:                               73,4 kg

Altså status quo - men det er greit nok.

Har ikke kommet i gang med godtestopp, men i går avtalte 13-åringen og jeg at fra i dag er det stopp! Så ikke mer godteri, chips eller brus!

Det vil (dessverre?) bli en del ekstra god mat og drikke denne uka, fordi jeg skal være med på en tredagers konferanse med jobben...:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
5 minutter siden, påskelilje skrev:

Glemte å skrive her på fredag, men jeg veide meg:

Startvekt 1. januar 2017:            75,5 kg

Mål:                                             69,0 kg

For en uke siden:                        73,4 kg

Dagens vekt:                               73,4 kg

Altså status quo - men det er greit nok.

Har ikke kommet i gang med godtestopp, men i går avtalte 13-åringen og jeg at fra i dag er det stopp! Så ikke mer godteri, chips eller brus!

Det vil (dessverre?) bli en del ekstra god mat og drikke denne uka, fordi jeg skal være med på en tredagers konferanse med jobben...:o

Oh lord, konferanser er aldri bra for vekta :lol: Har du forresten satt noe tid på målet, eller klarer du deg bedre uten en tidsfrist?

Har "glemt" å veie meg, har blitt litt for opphengt i den så må ta en pause :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 minutter siden, Andreaswell skrev:

Oh lord, konferanser er aldri bra for vekta :lol: Har du forresten satt noe tid på målet, eller klarer du deg bedre uten en tidsfrist?

Har "glemt" å veie meg, har blitt litt for opphengt i den så må ta en pause :wub:

Nei, det blir vel et negativt resultat på vekta ja... men jeg gleder meg veldig til denne konferansen. Ikke så ofte jeg er med på det, så nå er det full guffe i tre dager, inkludert seine kvelder og fest og moro....!

Nei, jeg har ikke satt noen tidsfrist. Har prøvd tidligere å ha det, og jeg mislykkes alltid, så nå har jeg bare bestemt meg for å prøve på en kilo om gangen, uansett hvor lang tid det tar. Hadde fått de berømte ekstra 10 førtiårskiloene, så hvis jeg bare klarer å tære av noen av dem, så er jeg egentlig fornøyd. Er i mye bedre fysisk form nå enn tidligere, og føler meg generelt ganske bra, så dersom jeg en dag når målet om 69 kilo, er det fantastisk. Hvis ikke, så lever jeg helt greit med både 70, 71 og 73 kilo :) Men jeg har ikke lyst til å fortsette økningen, så 76 var altfor mye (som jeg veide en periode i fjor). Så derfor prøver jeg å ha et fokus på trening og matinntak. Men altså skeie ut når det er noe spesielt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
14 minutter siden, påskelilje skrev:

Nei, det blir vel et negativt resultat på vekta ja... men jeg gleder meg veldig til denne konferansen. Ikke så ofte jeg er med på det, så nå er det full guffe i tre dager, inkludert seine kvelder og fest og moro....!

Nei, jeg har ikke satt noen tidsfrist. Har prøvd tidligere å ha det, og jeg mislykkes alltid, så nå har jeg bare bestemt meg for å prøve på en kilo om gangen, uansett hvor lang tid det tar. Hadde fått de berømte ekstra 10 førtiårskiloene, så hvis jeg bare klarer å tære av noen av dem, så er jeg egentlig fornøyd. Er i mye bedre fysisk form nå enn tidligere, og føler meg generelt ganske bra, så dersom jeg en dag når målet om 69 kilo, er det fantastisk. Hvis ikke, så lever jeg helt greit med både 70, 71 og 73 kilo :) Men jeg har ikke lyst til å fortsette økningen, så 76 var altfor mye (som jeg veide en periode i fjor). Så derfor prøver jeg å ha et fokus på trening og matinntak. Men altså skeie ut når det er noe spesielt :D

Ja ser den! Konferanser er noe som bør nytes med både god mat og drikke og forhåpentligvis noe mer å lære :)

Ei studievenninne av meg kunne aldri si til seg selv at hun skulle slankes eller gå ned, men heller leve sunnere. Skal sies at hun var kraftig overvektig, noe jeg ikke kan se du er utifra vekta.

Jeg jobber fortsatt med å leve enda sunnere, selv om jeg har kuttet det meste av både sukker, snacks og brus i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert at jeg har gått opp minst 1 kilo i det siste... Det har vært 4 (!) bursdager, konfirmasjon og 17. mai de siste ukene og i morra blir det småmuffins (livsfarlige!), men da er det slutt! Går ikke sommeren i møte på stigende vekt ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
32 minutter siden, påskelilje skrev:

Glemte å skrive her på fredag, men jeg veide meg:

Startvekt 1. januar 2017:            75,5 kg

Mål:                                             69,0 kg

For en uke siden:                        73,4 kg

Dagens vekt:                               73,4 kg

Altså status quo - men det er greit nok.

Har ikke kommet i gang med godtestopp, men i går avtalte 13-åringen og jeg at fra i dag er det stopp! Så ikke mer godteri, chips eller brus!

Det vil (dessverre?) bli en del ekstra god mat og drikke denne uka, fordi jeg skal være med på en tredagers konferanse med jobben...:o

Jeg veide meg ikke på fredag, men veide meg i dag. Veide nøyaktig det samme som 2 juni og er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...