Gå til innhold

Trening uke 24


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble nå 3 løpeturer i alle fall:

tirsdag - 4,2 km transportjogg til et kurs

fredag - 3,4 km / 22:50 min, håpet å komme under 20 min på 3 km, men klarte bare 20:04, får prøve igjen om en stund

søndag - 6,4 km / 45:25 km, ny pers på 1 km med 5:42 min! Fornøyd med det da. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg trente styrke mandag og onsdag. Syklet 15 km onsdag.

Løpetur torsdag og i dag, søndag, begge knapt 5km. Det var for dårlig vær til å legge ut på lengre eventyr. Har nye terrengsko, men får prøve dem en annen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 gå/joggeturer i marka. Fortsatt tungt, stivt bein, og jeg kom meg kun ut i dag også pga denne tråden og målet om minimum 3 treninger. Men nå føler jeg at jeg er litt i gang igjen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

3 gå/joggeturer i marka. Fortsatt tungt, stivt bein, og jeg kom meg kun ut i dag også pga denne tråden og målet om minimum 3 treninger. Men nå føler jeg at jeg er litt i gang igjen i alle fall.

Det er da kjempebra! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Er ikke så veldig fornøyd, men bedre enn i det siste, så det er jo bra :)

Mandag gikk jeg 13,5 km på 3 timer og 5 minutter.

Tirsdag gikk jeg 11,83 km på 2 timer og 27 minutter.

Lørdag gikk jeg også på tur, trykket ikke på telleren, men gikk vel ca. tre timer :)

Alt i alt ok fornøyd med uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Mandag : Endomondoen viser nøyaktig 8 km gåtur.

Tirsdag : Trening på Evo i en time. 20 min på tredemølla og resten styrke. 

Onsdag : kort gåtur. Ca 4 km. 

Torsdag : ingenting - Hele kvelden gikk med hos frisøren. 

Fredag : Ingenting - ble dårlig med stiv nakke. 

Lørdag : ingenting- fortsatt ganske elendig form, men greide i hvertfall å holde lovnaden overfor datter om shoppingtur, samt møte ei venninne etterpå. 

Søndag: Joda nakken er fortsatt stiv, men likevel mye bedre. :D Da ble det 8, 85 km gåtur. Stakk innom Evo etterpå og trente styrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Huff - håpet at dere hadde glemt ukas treningsoppdatering...

Her er min uke:

Mandag: Ingenting

Tirsdag: Konferanse - var på befaring og bli kjent-arrangement og så på utstilling, så jeg beveget meg dog en del, men god mat og drikke gjorde nok til at jeg ikke akkurat brukte mer kalorier enn jeg inntok

Onsdag: Konferanse - lite bevegelse, stort kaloriinntak :D og lite søvn

Torsdag: Konferanse - lite bevegelse, mye god mat, sliten

Fredag: Sliten, ingen trening

Lørdag: Soling og bading (ørlite håp om at det kvarteret med bading og svømming kan inkluderes i ukas trening...???) B)

Søndag: Endelig trening: Ridetur i krevende terreng - tett skog og bratte skrenter opp og ned. Satt på hesten i 2 timer (barbak), men vi stod på stedet hvil i nesten en time for å prøve å få en av hestene i flokken over en bekk. Stabeist! Kjipt med den hesten der da, men min hest var eksemplarisk, og det er utrolig gøy å erfare at en kan lære seg noe nytt selv om en er "godt voksen"! For et halvt år siden kunne jeg ikke ri i det hele tatt :)

Syklet til jobb i dag da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, påskelilje skrev:

 men vi stod på stedet hvil i nesten en time for å prøve å få en av hestene i flokken over en bekk. Stabeist! Kjipt med den hesten der da,

Løsning: sett den mest erfarne rytteren på denne heste og la de andre gå over bekken først. Jeg lover at den ikke blir stående igjen alene. :) Mest erfaren rytter fordi hesten kan finne på å gjøre et stort hopp for å komme seg over og da er det fort gjort å dra hesten i munnen og/eller smelle ned på ryggen til hesten. Om bekken ikke er så bred kan rytteren gå over med tøylen i hånden (løsne den evt. på en ene siden så den blir lengre) sammen med alle de andre, da kommer den nok etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
12 minutter siden, Lillemus skrev:

Løsning: sett den mest erfarne rytteren på denne heste og la de andre gå over bekken først. Jeg lover at den ikke blir stående igjen alene. :) Mest erfaren rytter fordi hesten kan finne på å gjøre et stort hopp for å komme seg over og da er det fort gjort å dra hesten i munnen og/eller smelle ned på ryggen til hesten. Om bekken ikke er så bred kan rytteren gå over med tøylen i hånden (løsne den evt. på en ene siden så den blir lengre) sammen med alle de andre, da kommer den nok etter.

Vi prøvde det. Prøvde alt. Han ville stå igjen alene. Vi fikk ham til å gå ned til bekken, men ikke søren om han ville over. Prøvde også å gå med hesten på andre siden av bekken nedover, og få ham over andre steder. Han ville ikke, slev om han så de andre hestene på den andre siden. Til slutt ble det stup på den siden. Vi red og hentet et langt tau for å prøve å få ham over med det, slik at han kunne hoppe over selv - men han ville ikke. Til slutt måtte de to andre ri hele turen tilbake igjen...

Min hest hoppet et megalangt hopp da vi skulle over en bekk! Jeg syntes vi svevde i evigheter før vi landet, men det gikk greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi prøvde det. Prøvde alt. Han ville stå igjen alene. Vi fikk ham til å gå ned til bekken, men ikke søren om han ville over. Prøvde også å gå med hesten på andre siden av bekken nedover, og få ham over andre steder. Han ville ikke, slev om han så de andre hestene på den andre siden. Til slutt ble det stup på den siden. Vi red og hentet et langt tau for å prøve å få ham over med det, slik at han kunne hoppe over selv - men han ville ikke. Til slutt måtte de to andre ri hele turen tilbake igjen...

Min hest hoppet et megalangt hopp da vi skulle over en bekk! Jeg syntes vi svevde i evigheter før vi landet, men det gikk greit :-)

He, dette høres nøyaktig ut som meg og kjæresten :D

Jeg er hesten som ikke ville hoppe . Angst etter benbruddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi prøvde det. Prøvde alt. Han ville stå igjen alene. Vi fikk ham til å gå ned til bekken, men ikke søren om han ville over. Prøvde også å gå med hesten på andre siden av bekken nedover, og få ham over andre steder. Han ville ikke, slev om han så de andre hestene på den andre siden. Til slutt ble det stup på den siden. Vi red og hentet et langt tau for å prøve å få ham over med det, slik at han kunne hoppe over selv - men han ville ikke. Til slutt måtte de to andre ri hele turen tilbake igjen...

Min hest hoppet et megalangt hopp da vi skulle over en bekk! Jeg syntes vi svevde i evigheter før vi landet, men det gikk greit :-)

*haha* Noen er bare sta til det utrolige. Prøvde dere å gå så langt unna på den andre siden at han ikke så dere? Hvis han fremdeles nektet å gå over vil jeg tro at det var en gammel ringrev som kan alle triksene i boka? De kan være fantastisk utspekulerte hvis de har kommet unna med noe en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Dårlig uke for min del. Alt for mye som har skjedd, møter, sommersvslutning i bhg med guttungen og bla bla

Mandag- 6 km gåtur

Tirsdag- Yoga 2 timer

Onsdag- 

Torsdag- Yoga 2 timer

Fredag-

Lørdag-

Søndag- Yoga 1 time

 

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...