Gå til innhold

Trening uke 25


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
9 timer siden, påskelilje skrev:

Nyt ferien - det fortjener du!!!

Takk for det :) Deilig med sol, varme og kjærestetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, påskelilje skrev:

Kjipt med smertene i leggen. Ormene skal du ikke bry deg om - veldig sjelden de biter. men jeg støkker også når jeg ser dem. I vår ville ikke hestene gå forbi en orm da vi var på ridetur, tydelig at de var redde for den. Måtte bruke laaaaang tid på å oppmuntre dem og betrygge dem at ormen hadde gått ut av veien og ikke var farlig lenger.

Prøver å la være! Redd for elg og, så føler hodet dingler konstant opp og ut til siden på utkikk, hehe. 

Leggen fungerte i dag, men det var ikke den tyngste økten da foten var smertefull. 

Godt det alltid er noe å klage på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 27.6.2017 den 14.11, påskelilje skrev:

Kremt... jeg ramla skikkelig i dag morges... pleier å sykle pent og forsiktig, men i dag hadde jeg hodet fullt av andre ting i det jeg skulle gjennom en undergang med nitti graders sving :-( Men det gikk greit, selv om det ble litt skrubbsår her og der.

Håper det gikk bra. Man er litt utsatt på sykkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
16 timer siden, Gargamel skrev:

Håper det gikk bra. Man er litt utsatt på sykkel. 

Det gikk bra. Da jeg syklet til jobb i dag, møtte jeg han mannen jeg nesten kjørte ned på tirsdag, på omtrent samme sted. Var litt flaut. Men ellers - så har jeg pyntet kroppen min med blåmerker og skrubbsår - så jeg er riktig så sommerpen :P Neida, nå høres det veldig ille ut. Det kunne gått mye verre. I forrige uke bruke jeg den gamle sykkelen min to dager på jobb (fordai dattera skulle ha min), og den har elendige bremser. Hadde uhellet skjedd med den sykkelen, hadde jeg nok brast rett i betongveggen, og det hadde nok blitt mer enn skrubbsår.

Så moralen er: sykl forsiktig, ha skikkelige bremser på sykkelen, ikke bare tenk at alle andre kan kjøre uforsiktig (fordi det har ikke falt meg inn at jeg kan være en idiotsyklist), og hold svingen i lav fart når det er uoversiktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...