Gå til innhold

Jeg ser endring!!


umakenverdt

Anbefalte innlegg

umakenverdt

Jeg ser forskjell på hvordan jeg ser ut på bilder av når jeg var på mitt største og slik jeg er nå! :D Jeg så et bilde nå av da jeg veide over 110 kilo og jeg ser at jeg er noe forandret! Det er litt fantastisk må jeg innrømme. Tenk om jeg kan få litt mer kontroll på vekten og mat. Kanskje det er mulig. Er nå under 90 kilo for første gang på lenge, særlig når jeg ser bort fra perioder der jeg var så dårlig at jeg ikke fikk i meg mat.

En ting jeg erfarer er at visse utskeielser ikke påvirker vekten i særlig grad. Jeg vet ikke om jeg tør å tro på det, men har hatt noen dager der jeg både har spist snop og chips og likevel har jeg ikke gått opp igjen den vekten jeg har gått ned. Jeg vet ikke helt hvor grensen går her, men det er en god erfaring at utskeielser ikke i seg selv ødelegger alt. Dette gjør meg glad og gir meg motivasjon til å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umakenverdt
11 minutter siden, frosken skrev:

Så bra:-) Er kroppsopplevelsen din også endret?

Hva legger du i kroppsopplevelsen? 

Jeg kjenner meg kanskje ikke så ekkel når jeg spiser. Jeg ser i alle fall at det er en positiv utvikling og jeg prøver (og klarer tildels) å være positiv til utviklingen selv om jeg fremdeles er stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kroppsopplevelse tenker jeg på følelsen i kroppen (som jo kan variere mye i løpet av et døgn). Jeg lurte på om det kjennes bedre ut å være deg i din kropp nå enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
3 minutter siden, frosken skrev:

Med kroppsopplevelse tenker jeg på følelsen i kroppen (som jo kan variere mye i løpet av et døgn). Jeg lurte på om det kjennes bedre ut å være deg i din kropp nå enn tidligere.

Ja, samlet sett synes jeg det er en endring på det også. Det varierer jo som du skriver, men det kjennes bedre på flere måter bedre enn tidligere. Jeg har til og med kjøpt meg noen kjoler jeg synes sitter noenlunde fint på meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
umakenverdt

I følge vekten min i dag morges har jeg ikke lenger fedme, jeg er bikket over til å være overvektig  (BMI 29,9). 

Kan ikke huske sist gang jeg var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...