Gå til innhold

Brystforstørring med piller

Anbefalte innlegg

Gjest Bloussant

Kjære fagperson!

Det finnes i USA (med selvfølge) et medikament med navn Bloussant som vistnok skal forstørre brystene med 1 til 2 cup str. Det reklameres med at pillene ikke inneholder kjemikalier men kun naturlige stoffer. Har du kjennskap til dette og kan det i det hele tatt være mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42212-brystforst%C3%B8rring-med-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår at du ikke bruker penger på dette produktet. Først må jeg si, at jeg ikke har brukt det selv, men Bloussant sender infomercials her, hver natt omtrent, som varer en time. Jeg satt og så halveis gjennom en av dem en gang, og makan til lureri..Nederst på skjermen stod det med ittebittesmå bokstaver, at 2 cups ikke var vanlig resultat, og at det var mer sannsynlig at en vokste en halv størrelse.

De skal ha flere hundre dollars for disse mirakelpillene, forresten. Og det tar flere mnd før en merker virkning, sier de i reklamen. Det kan bli dyrt, tror ikke de rundt $300 var til mer enn noen mnd.

Hele infomercialen er full av "california-babes", med enorme bryster, som garantert ikke kom fra å bruke Bloussant. Hele greia ser veldig useriøs ut, spør du meg. Alt som selges på tv her, gjennom infomercials, er for det meste av dårlig kvalitet, eller bare pølsevev.

Du får se hva andre sier, men jeg håper du ikke lar deg lure av dette. Søk på Google også, se hva dem som har brukt produktet sier.

Lykke til!

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Bloussant,

Jeg har sett på hva produsenten hevder på internett og tror ikke produktet har en effekt i den størrelsen som det hevdes. Prisen er dessuten svært høy. Mitt råd blir derfor - ikke kjøp dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...