Gå til innhold

Trening uke 29


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

.Har hatt en ganske aktiv ferieuke :)

Mandag: Kveldstur med mannen i temmelig bratt terreng. Fulgte en skogsvei oppover et langt stykke, og fulgte en vanvittig bratt stigning ned skogen til en vanlig vei og så hjem. 7,6 km

Tirsdag: Red barbak oppe i fjellet på en flott dølahest i 8 km! Herlig tur! Gikk en liten tur på 1,3 km etterpå.

Onsdag: gikk opp til stølen - kun 1,7 km men rundt 250 høydemeter. 16- åringen sleit med dårlig kondis mens 13-årimgen spratt som en fjellgeit oppover. Om kvelden gikk jeg fin tur alene på fjellet 4,2 km.

Torsdag: sommerens fineste dag!!! Helt vindstille og varmerekord - helt nydelig på fjellet! Jentene og jeg gikk en lang tur på 12 km med ca 600 høydemetere opp og ned, inkludert bading i et øde fjellvann :)

Fredag: gikk ned fra stølen - 1,8 km.

Lørdag: joggetur med 16-åringen 4,9 km

Søndag: To turer på fjellet tilsammen 7 km

Fornøyd!

 

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en aktiv ferie uke. Gått mellom 11000 - 14000 skritt hver dag, pluss at jeg har stått mye. Har hatt en flott ferie med datteren :wub:  Er sliten av både aktivitet og inntrykk, men er kjempe fornøyd. :D 

Nå sitter jeg å ser fram til at høstens program begynner igjen. Har endelig fått lysten til å trene igjen :D

Har fått spørsmål fra der jeg har et verv, om jeg kan være med fast på en gruppe trening da jeg visstnok har god innvirkning på gruppa (har vært med noen ganger) Selv ser jeg ikke det, men har sagt ja til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Denne uka har jeg ikke vært helt i form. Det har vært en tung uke og kom meg bare på en liten tur på 2,71 km på onsdag.

I helga fikk jeg imidlertid minnet meg selv på hvor godt det gjør for både kropp og hode å bevege seg så fikk meg to fine turer da. Det er jeg glad for at jeg overbeviste meg selv om, for det hjalp litt på. Viktig å gjøre det jeg kan for å unngå å komme inn i en dårlig spiral. Alt er bedre enn ingenting! Og selv om jeg feiler har jeg ikke ødelagt alt.

Lørdag ble det en 13,28 km på 4 timer og 13 minutter, mens i dag ble det 5,47 km på 1 time og 48 minutter.

Jeg er fornøyd med snuoperasjonen og at det ble noe aktivitet på meg denne uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har vært syk hele uka og hatt mer en nok med å komme gjennom arbeidsdagene. 

Jeg er fortsatt så tett i brystet at jeg tror ikke det blir noe trening på meg i uka som kommer heller dessverre.

Fortjener ros dere andre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tok to joggeturer: En på ca 4,5km i 34 grader (endomondo sier 30, men alle termometere sa mer.) Vel hjemme ble det en tur på 10km, men jaggu var det varmt her også med 26 grader og sol. Enten er jeg i dårlig form, eller så er det varmen. Det var i alle fall tungt, tungt tungt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 4 gå/littløpeturer i skogen. Det er tungt tungt tungt.

Tommel opp for dere andre! Sykdom og varme er gyldig fritak da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umakenverdt
17 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har vært syk hele uka og hatt mer en nok med å komme gjennom arbeidsdagene. 

Jeg er fortsatt så tett i brystet at jeg tror ikke det blir noe trening på meg i uka som kommer heller dessverre.

Fortjener ros dere andre da :)

Så kjedelig at det ble en lengre sykdomsperiode enn du hadde sett for deg :( Ta det med ro, og la kroppen jobbe seg tilbake :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
15 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tok to joggeturer: En på ca 4,5km i 34 grader (endomondo sier 30, men alle termometere sa mer.) Vel hjemme ble det en tur på 10km, men jaggu var det varmt her også med 26 grader og sol. Enten er jeg i dårlig form, eller så er det varmen. Det var i alle fall tungt, tungt tungt... 

Det er nok varmen, jeg merker det i alle fall selv også. Varmen gjør en del aktivitet skikkelig tungt. De turene jeg har tatt har vært om kvelden hvor det er noe kjøligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...