Gå til innhold

Trening uke 30


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg får starte jeg da , som ikke har noe å melde :)

14 dager med tett i brystet , tett i hodet og sliten. Null trening og er litt lei. 

Men begynner å se enden på det og håper jeg kommer sterkere tilbake neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umakenverdt

Så kjedelig Nicklusheletida :( Skjønner du er lei nå. Krysser fingrene for at formen din bedrer seg denne uka. 

Jeg har ikke vært i så mye aktivitet som jeg skulle ønske denne uken, men litt har det nå blitt. Nå når jeg har fått meg bil er turmulighetene mye større også. Mange flere valgmuligheter :)

Mandag ble det 10,65 km på 3 timer og 21 minutter.

Lørdag ble det en nydelig fjelltur på et helt nytt sted, 16,15 km på 5 timer og 31 minutter. Det var en ganske hard tur, men utsikten fra toppen var upåklagelig. Solbrent ble jeg til og med også.

Søndag ble det en rusletur med en venninne. Glemte å skru på telleren, men kanskje en 4-5 km. 

Hodet har vært litt i kaos siste tiden, men jeg vet av erfaring at turer av og til kan hjelpe godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Så kjedelig å være syk om sommeren!

Dette er min uke:

Tirsdag: sykkeltur med familien 37 km 😊

Torsdag: løp 6 km

Fredag: kort tur gjennom skogen - 1,5 km

Søndag: red barna 2,4 km. Skulle være lang tur, men det skar seg. I tillegg gåtur 8,4 km.

 

Ikke så himla voldsomt, men litt aktiv har jeg jo vært 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 minutter siden, umakenverdt skrev:

Så kjedelig Nicklusheletida :( Skjønner du er lei nå. Krysser fingrene for at formen din bedrer seg denne uka. 

Jeg har ikke vært i så mye aktivitet som jeg skulle ønske denne uken, men litt har det nå blitt. Nå når jeg har fått meg bil er turmulighetene mye større også. Mange flere valgmuligheter :)

Mandag ble det 10,65 km på 3 timer og 21 minutter.

Lørdag ble det en nydelig fjelltur på et helt nytt sted, 16,15 km på 5 timer og 31 minutter. Det var en ganske hard tur, men utsikten fra toppen var upåklagelig. Solbrent ble jeg til og med også.

Søndag ble det en rusletur med en venninne. Glemte å skru på telleren, men kanskje en 4-5 km. 

Hodet har vært litt i kaos siste tiden, men jeg vet av erfaring at turer av og til kan hjelpe godt på.

Synes det er bra jeg :) Kan ikke forvente at man får til like mye hver uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
9 minutter siden, påskelilje skrev:

Så kjedelig å være syk om sommeren!

Dette er min uke:

Tirsdag: sykkeltur med familien 37 km 😊

Torsdag: løp 6 km

Fredag: kort tur gjennom skogen - 1,5 km

Søndag: red barna 2,4 km. Skulle være lang tur, men det skar seg. I tillegg gåtur 8,4 km.

 

Ikke så himla voldsomt, men litt aktiv har jeg jo vært 😉

Barbak, ikke barna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, påskelilje skrev:

Så kjedelig å være syk om sommeren!

Dette er min uke:

Tirsdag: sykkeltur med familien 37 km 😊

Torsdag: løp 6 km

Fredag: kort tur gjennom skogen - 1,5 km

Søndag: red barna 2,4 km. Skulle være lang tur, men det skar seg. I tillegg gåtur 8,4 km.

 

Ikke så himla voldsomt, men litt aktiv har jeg jo vært 😉

Så herlig med sykkeltur sikkert :)

Kjæresten og jeg snakker om å ta en lang sykkeltur i marka neste helg, så nå må jeg prøve å bygge opp igjen kondisen litt igjen i uka som kommer før jeg tar denne sykkelturen. 

Kondis er ferskvare og jeg føler ikke at den er helt på topp nå etter late dager i Spania og deretter sykdom .

Gleder meg til å bygge opp formen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Så herlig med sykkeltur sikkert :)

Kjæresten og jeg snakker om å ta en lang sykkeltur i marka neste helg, så nå må jeg prøve å bygge opp igjen kondisen litt igjen i uka som kommer før jeg tar denne sykkelturen. 

Kondis er ferskvare og jeg føler ikke at den er helt på topp nå etter late dager i Spania og deretter sykdom .

Gleder meg til å bygge opp formen igjen :)

Ja, det var veldig koselig! Alle utenom hun minste var med. Kosetur, ikke treningstur :)

Merker nå på dager det jeg ikke har vært aktiv  , at jeg blir veldig rastløs 😊 Deilig når det blir normen at det er godt å bevege seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Én jobbsykling, en joggetur på 5 km og en på 10 km i dag. Nå begynner løpeformen å bli bra igjen:-) Fullførte 10km i kurant tempo uten å bli helt slått ut.

Har ikke klart å motivere meg for styrketrening alene :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare til to gå/småjogg-turer. Var en tung uke på mange måter, men kunne vel ha trent mer. Er plaget av veldig mye stress - med alt det medfører av plager - om dagen. Typisk meg når jeg har ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis helt sommerferie på løpefronten her, men det betyr ikke at jeg har ligget på latsiden, i sommer har vi vært skikkelig flinke til å være ute på tur:

Mandag - 4,5 km tur-orientering i marka

Tirsdag - 3,4 km fottur ved hytta med guttungen

Onsdag - 9 km (4,5+4,5) tur i fjellet

Torsdag - 13,5 km fjelltur

Fredag - 1 km rusletur med kamera sammen med jentungen rundt hytta

Søndag - 5,5 km tur-orientering i marka

Tur-orientering er artig altså! Ungene (16+18 år) blir som blodhunder som får los når de får et kart og ordrene "Søk! Let! Finn!" Da er det bare å henge på! :D De er knakende gode!

Så jeg er godt fornøyd med aktivitetene i uka som gikk selv om det ikke ble noe løping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en lang ferie med mye aktivitet (sykling, padling), men ikke egentlig trening. Og det merket jeg da jeg forsøkte meg på treningssenteret i går - skal si en taper seg på en måned! Men godt å være i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...