Gå til innhold

Trening uke 32


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg kom på at vi er godt ute i uke 32. Og ikke i uke 31, så skriver hvordan treningen har vært denne uken. 

Har kun trent i dag denne uken. Jeg løp sammenhengende 7 km med en snitttid på 5.31 minutter per km...  og  derretter så gikk jeg og løp ca 7 km. Tilsammen 14 km . Orket ikke å løpe gjennom hele løypen pga en del bakker de siste 7 kilometrene. Men en fin tur. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott tur :-)

Jeg løp 10 km for første gang i går! Veldig moro å klare det :-)

Men du - vi pleier å rapportere på søndagen eller mandagen, for uka som har vært :o Det er jo fremdeles flere dager igjen av uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 minutter siden, påskelilje skrev:

Så flott tur :-)

Jeg løp 10 km for første gang i går! Veldig moro å klare det :-)

Men du - vi pleier å rapportere på søndagen eller mandagen, for uka som har vært :o Det er jo fremdeles flere dager igjen av uka :D

Det var veldig moro at du gjennomførte det, og i god stil.:)

jeg har jo fortsatt den fikse ideen å løpe 21 km, men det er litt tungt å motivere seg utenom et organisert løp.

Hittil denne uken har jeg kun tatt en intervalløkt på 6x400m og 400m med rolig mellom. Inkludert jogging før og etter ble det på 6.5 km. Det var fælt, men føler at det må til for å få litt fart i kroppen.

Tenker at de som trener spinning, tabata etc blir presset av en instruktør og sikkert trener hardere enn meg som lunter av gårde med musikk på øret. Får prøve å presse meg litt mer noen ganger.

52 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg kom på at vi er godt ute i uke 32. Og ikke i uke 31, så skriver hvordan treningen har vært denne uken. 

Har kun trent i dag denne uken. Jeg løp sammenhengende 7 km med en snitttid på 5.31 minutter per km...  og  derretter så gikk jeg og løp ca 7 km. Tilsammen 14 km . Orket ikke å løpe gjennom hele løypen pga en del bakker de siste 7 kilometrene. Men en fin tur. :) . 

Det er bra! Da kan vi vel konstatere at du er i gang med treningen igjen:) Har en følelse av at du blir uforskammet sprek hvis du jogger et par ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg kom på at vi er godt ute i uke 32. Og ikke i uke 31, så skriver hvordan treningen har vært denne uken. 

Har kun trent i dag denne uken. Jeg løp sammenhengende 7 km med en snitttid på 5.31 minutter per km...  og  derretter så gikk jeg og løp ca 7 km. Tilsammen 14 km . Orket ikke å løpe gjennom hele løypen pga en del bakker de siste 7 kilometrene. Men en fin tur. :) . 

Flott! Men ukestråden startes søndag så vi rapporterer uka som har gått, så jeg venter til da. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Så flott tur :-)

Jeg løp 10 km for første gang i går! Veldig moro å klare det :-)

Men du - vi pleier å rapportere på søndagen eller mandagen, for uka som har vært :o Det er jo fremdeles flere dager igjen av uka :D

Okey , dere rappoterer søndagen ja.. Da er jeg med :D hehe. Jeg trodde dere hadde glemt at vi hadde begynt en ny uke ;):P

 

2 timer siden, Gargamel skrev:

Det var veldig moro at du gjennomførte det, og i god stil.:)

jeg har jo fortsatt den fikse ideen å løpe 21 km, men det er litt tungt å motivere seg utenom et organisert løp.

Hittil denne uken har jeg kun tatt en intervalløkt på 6x400m og 400m med rolig mellom. Inkludert jogging før og etter ble det på 6.5 km. Det var fælt, men føler at det må til for å få litt fart i kroppen.

Tenker at de som trener spinning, tabata etc blir presset av en instruktør og sikkert trener hardere enn meg som lunter av gårde med musikk på øret. Får prøve å presse meg litt mer noen ganger.

Det er bra! Da kan vi vel konstatere at du er i gang med treningen igjen:) Har en følelse av at du blir uforskammet sprek hvis du jogger et par ganger i uken.

Mye kjekkere å løpe for eget basis enn inne på et treningssenter :) . Så det er bare å løpe :D . Synes dere er flinke!. 

Jeg trener ikke mye som sagt. Første treningen denne uken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag har jeg gledet meg til :D Greide å trene igjen. Dvs jeg tok en lett økt på treningssenteret, ble god og svett allikevel :rolleyes: 

Syklet lett 30 min (11 km)  og 25 min styrke med frivekter (rygg, mage og armer)

Dagen idag hadde jeg gledet meg til, men i og med at jeg har vært så mye inne nå så har angsten økt betydelig. Det var derfor såvidt jeg greide å gå inn på treningssenteret. Er derfor ekstra glad for at jeg greide å komme igang igjen.:D

 

 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Dagen idag har jeg gledet meg til :D Greide å trene igjen. Dvs jeg tok en lett økt på treningssenteret, ble god og svett allikevel :rolleyes: 

Syklet lett 30 min (11 km)  og 25 min styrke med frivekter (rygg, mage og armer)

Dagen idag hadde jeg gledet meg til, men i og med at jeg har vært så mye inne nå så har angsten økt betydelig. Det var derfor såvidt jeg greide å gå inn på treningssenteret. Er derfor ekstra glad for at jeg greide å komme igang igjen.:D

 

 

Du er flink :) Virkelig dyktig!. Jeg har helt angst for treningssentre, og synes det er modig av deg å gå inn der. 

Jeg gjennomførte min 2 treningsøkt denne uken.: I dag: Jeg løp sammenhengende 14 km, og gikk og løp 8 km , tilsammen 21 km gjennomført treningsøkt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Du er flink :) Virkelig dyktig!. Jeg har helt angst for treningssentre, og synes det er modig av deg å gå inn der. 

Jeg gjennomførte min 2 treningsøkt denne uken.: I dag: Jeg løp sammenhengende 14 km, og gikk og løp 8 km , tilsammen 21 km gjennomført treningsøkt. :) 

Takk 

Det er verst første gangen, så går det litt og litt bedre etterhvert. Liker jo å trene bare jeg kommer meg avgårde.

På tirsdag står svømmehallen for tur... (nå må jeg jo...):P

Du har vært flink du og:)

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk 

Det er verst første gangen, så går det litt og litt bedre etterhvert. Liker jo å trene bare jeg kommer meg avgårde.

På tirsdag står svømmehallen for tur... (nå må jeg jo...):P

Du har vært flink du og:)

Viktig å trene for helsens del. Stå på videre :). Vi har vært flinke begge to!! . 

Trening gir en herlig følelse etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hvorfor har dere angst for treningssentere? Er dere redde for for at noen skal se på dere når dere trener?

Jeg hadde en hard intervalløkt tidlig i uken, og en lett joggetur i går morges. 11,5 km til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vi vært på kjæresteferie på Lillehammer, men det ble da en del aktivitet allikevel:

Tirsdag - 4 km gange + 4 km joggetur

Onsdag - en lengre og flere kortere turer, tilsammen ca. 12,5 km

Torsdag - 4,6 km tur om kvelden, geocaching

Lørdag - 10 km joggetur - ny pers!

Søndag - 10 km sykkeltur

Men fyttikatta så bratt det er på Lillehammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvorfor har dere angst for treningssentere? Er dere redde for for at noen skal se på dere når dere trener?

Jeg hadde en hard intervalløkt tidlig i uken, og en lett joggetur i går morges. 11,5 km til sammen.

Så flink du er :)  stå på !. 

Jeg har sosial angst på fritiden. Jeg jobber med mye mennesker og klarer å være sosial på jobben. Men i fritiden så unngår jeg folk iblant. Mulig : fordi jeg treffer så mye folk i jobben min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Denne uka har vi vært på kjæresteferie på Lillehammer, men det ble da en del aktivitet allikevel:

Tirsdag - 4 km gange + 4 km joggetur

Onsdag - en lengre og flere kortere turer, tilsammen ca. 12,5 km

Torsdag - 4,6 km tur om kvelden, geocaching

Lørdag - 10 km joggetur - ny pers!

Søndag - 10 km sykkeltur

Men fyttikatta så bratt det er på Lillehammer!

Dyktig :)!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Gargamel skrev:

Hvorfor har dere angst for treningssentere? Er dere redde for for at noen skal se på dere når dere trener?

Jeg hadde en hard intervalløkt tidlig i uken, og en lett joggetur i går morges. 11,5 km til sammen.

Har mest angst for andre mennesker og når jeg er på utrygg grunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har sosial angst på fritiden.

Ok. Noe må man jo fordrive fritiden med:P

Neida, jeg skjønner hva du mener. Jobben er nok en kjent arena som du mestrer. 

11 minutter siden, emilie321 skrev:

Har mest angst for andre mennesker og når jeg er på utrygg grunn.

Skjønner. Da er det modig av deg å dra allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gargamel skrev:

Ok. Noe må man jo fordrive fritiden med:P

Neida, jeg skjønner hva du mener. Jobben er nok en kjent arena som du mestrer. 

Skjønner. Da er det modig av deg å dra allikevel. 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkinger altså👏 Imponert over alle. Selv har jeg kun en økt.🤢 Føler jeg har møtt veggen etter å ha stresset og vært søvnløs hele ferien... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Flinkinger altså👏 Imponert over alle. Selv har jeg kun en økt.🤢 Føler jeg har møtt veggen etter å ha stresset og vært søvnløs hele ferien... 

Jeg har ramlet helt av løpe-rutinen i sommer selv, men i morgen er det tilbake til strilefsa og havreskjorta som min eks sier og jeg må få på plass løpingen igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt noen turer denne uken også. Det har blitt rundt tre turer i gjennomsnitt de siste ukene og jeg skal si meg fornøyd med det. Jeg har nå gått ned rundt 15 kilo, og det er slik jeg ser det den økte aktiviteten sin fortjeneste :) Aktiviteten har gjort det lettere å holde seg borte fra store overspisingsperioder. Det er jeg ganske fornøyd med. Så takk for hjelp til motivasjon alle sammen :)

Tirsdag: 10,59 km på 2 timer og 17 minutter

Onsdag: 9,76 km på 2 timer og 7 minutter

Lørdag: 10,70 km på 2 timer og 24 minutter

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd! Syklet frem og tilbake til jobb (14,4 km tilsammen) mandag, torsdag og fredag. Løp som sagt 10 km for første gang i mitt liv på onsdag, og nå i kveld har jeg akkurat løpt 5,5 km 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...