Gå til innhold

Trening uke 34


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Takk! :)

Det er et bra stykke, men nå har jeg en gang vært aktiv svømmer så jeg glir nok litt lettere i vannet enn de fleste. Teknikken er både gammeldags og litt rusten, men det blir som å sykle, har en lært det ordentlig en gang så er det der.

14,3 km er jo bra da, særlig hvis en ikke er helt i form. Flink er du! :)

Takk :) ja jeg har hatt feber, hoste og forkjølelse og vært syk i en ukes tid.

Har du også vært aktiv svømmer.... :D .Det var jeg også i sin tid. Jeg svømte for en svømmeklubb, og var med i konkurranser. Men 3000 meter var noe jeg ikke pleide å svømme. Så jeg er virkelig imponert over deg altså! ;) Pleide å holde meg til kortere distanser i konkurransene. Det var utrolig gøy. :) . 

Jeg har også drevet aktivt i en kjent friidrettsklubb.  Fikk bra med trening med mange toppidrettsutøvere da.  Forhåpentligvis sitter det litt igjen i kroppen min. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Mina1 skrev:

Takk :) ja jeg har hatt feber, hoste og forkjølelse og vært syk i en ukes tid.

Har du også vært aktiv svømmer.... :D .Det var jeg også i sin tid. Jeg svømte for en svømmeklubb, og var med i konkurranser. Men 3000 meter var noe jeg ikke pleide å svømme. Så jeg er virkelig imponert over deg altså! ;) Pleide å holde meg til kortere distanser i konkurransene. Det var utrolig gøy. :) . 

Jeg har også drevet aktivt i en kjent friidrettsklubb.  Fikk bra med trening med mange toppidrettsutøvere da.  Forhåpentligvis sitter det litt igjen i kroppen min. 

Så gøy at du også har vært aktiv svømmer:D Jeg svømte også i en svømmeklubb og var med i konkurranser. Var akkurat 1 år for gammel til å kunne bli med på Nordsjøstevnet den gangen. Det var jo som et jr Norges mesterskap. Var også med i andre idretter, men svømming var hoved interessen. Svømte fra jeg var 6 til nesten 17.

Håper du er bedre nå. God bedring!

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Så gøy at du også har vært aktiv svømmer:D Jeg svømte også i en svømmeklubb og var med i konkurranser. Var akkurat 1 år for gammel til å kunne bli med på Nordsjøstevnet den gangen. Det var jo som et jr Norges mesterskap. Var også med i andre idretter, men svømming var hoved interessen. Svømte fra jeg var 6 til nesten 17.

Håper du er bedre nå. God bedring!

Takk så mye 😊. Jeg er bedre heldigvis. 

Da har vi drevet med det samme. Gode minner fra svømmeklubben. Og da har vi begge vært med i konkurranser. Glemmer aldri hvor nervøs jeg var før disse konkurransene. Hele tribunen var stappfull og jeg skalv nærmest når jeg gikk opp på stupebrettet og gjorde meg klar for konkurranse. Det var faktisk en gøy sport :).  Jeg drev med svømming fra jeg var 6 år til jeg var 20 år. Har til og med medaljer liggende fra det ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...