Gjest Mina1 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Trening uke 35: Jeg har trent 3 ganger denne uken / en gang mer enn vanlig og det er vel bra. Onsdagen trente jeg 15 km løping. Fredagen trente jeg opp en fjell-løype ( ganske bratt men fin utsikt på toppen). Og søndagen så trente jeg 6 km løping, pluss en times skogstur i tillegg (gikk meg nesten vill.. ny løype men kom meg hjem tilslutt pust pes). . Fornøyd uansett med treningen. Har kommet frem til at det er ikke tiden som teller, men det er faktisk det å holde seg i gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 53 minutter siden, Mina1 skrev: Trening uke 35: Jeg har trent 3 ganger denne uken / en gang mer enn vanlig og det er vel bra. Onsdagen trente jeg 15 km løping. Fredagen trente jeg opp en fjell-løype ( ganske bratt men fin utsikt på toppen). Og søndagen så trente jeg 6 km løping, pluss en times skogstur i tillegg (gikk meg nesten vill.. ny løype men kom meg hjem tilslutt pust pes). . Fornøyd uansett med treningen. Har kommet frem til at det er ikke tiden som teller, men det er faktisk det å holde seg i gang. Løper du 15 km i strekk eller har du gåpauser innimellom? Jeg klarer 10-11 km, men da er det ikke stort mer å hente... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Uka ble som følger: Mandag - 5,5 km joggetur Torsdag - 6,4 km joggetur Lørdag - 24 (!) km gåtur langs skogsvei - det ble en kveld i koma for å si det sånn... Av en eller annen merkelig grunn ble det ingen joggetur i dag.... 3 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 53 minutter siden, Lillemus skrev: Løper du 15 km i strekk eller har du gåpauser innimellom? Jeg klarer 10-11 km, men da er det ikke stort mer å hente... Jeg pleier å løpe 15 km i strekk,. Ofte lengre også. I vår løp jeg ofte 18-20 km i strekk en eller to ganger i uken. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 53 minutter siden, Lillemus skrev: Uka ble som følger: Mandag - 5,5 km joggetur Torsdag - 6,4 km joggetur Lørdag - 24 (!) km gåtur langs skogsvei - det ble en kveld i koma for å si det sånn... Av en eller annen merkelig grunn ble det ingen joggetur i dag.... Du er flink . Veldig bra jobbet! 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Det ble en slapp uke. Kun en joggetur på 5km og en tur i gym'en. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 9 minutter siden, Gargamel skrev: Det ble en slapp uke. Kun en joggetur på 5km og en tur i gym'en. Slike uker må man få ha iblant 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Ble en "vanlig" uke. Er fornøyd, spesielt med dagens økt (at jeg gjennomførte) Tirsdag : svømt 3000 m + 200 m rolig utsvømming (1 time og 40 min) Fredag : treningssenteret Syklet 22 km (60 min) + Styrketrening (60 min) Søndag : treningssenteret Syklet 22,5 km (60 min) + styrketrening (60 min) På søndagene er treningssenteret ikke betjent og idag var det ikke noe musikk der (det pleier å være musikk). Når jeg da etter en halvtime bare hadde lyst til å gå av sykkelen, så er jeg faktisk litt stolt at jeg greide 30 min til 4 Siter
umakenverdt Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Denne uken ble det følgende aktiviteter: Mandag: 7,29 km tur Onsdag: 10,68 km tur Torsdag: 9,85 km tur Søndag: 5,61 km fjelltur. Skikkelig vakker natur og nydelig vær Ganske fornøyd med aktiviteten denne uken 2 Siter
påskelilje Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 Er ganske fornøyd, selv om det bare ble én løpetur: Syklet frem og tilbake til jobb (14,4 km) mandag, tirsdag og torsdag. Onsdag: gikk tur i skogen med venninne, 7,8 km. Hadde med mat og kaffe, utrolig koselig å skravle og gå tur sammen Om kvelden var mannen og jeg på besøk hos noen venner, og vi gikk i stedet for å kjøre. 2,9 km. Torsdag: Gikk frem og tilbake til koret i stedet for å kjøre. 5,6 km. Lørdag: tur på fjellet med familien. 11,9 km i ulendt terreng. Søndag: tur med mannen 8,5 km. Om kvelden løp jeg 6,4 km med ny rekord på 5 km 2 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 13 minutter siden, påskelilje skrev: Er ganske fornøyd, selv om det bare ble én løpetur: Syklet frem og tilbake til jobb (14,4 km) mandag, tirsdag og torsdag. Onsdag: gikk tur i skogen med venninne, 7,8 km. Hadde med mat og kaffe, utrolig koselig å skravle og gå tur sammen Om kvelden var mannen og jeg på besøk hos noen venner, og vi gikk i stedet for å kjøre. 2,9 km. Torsdag: Gikk frem og tilbake til koret i stedet for å kjøre. 5,6 km. Lørdag: tur på fjellet med familien. 11,9 km i ulendt terreng. Søndag: tur med mannen 8,5 km. Om kvelden løp jeg 6,4 km med ny rekord på 5 km Bra jobbet!!!!! 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 10 timer siden, Mina1 skrev: Bra jobbet!!!!! Takk :-) Er fornøyd med den løpeturen! Var skikkelig deilig å løpe, og skulle ønske jeg hadde gått ut litt tidligere. Fast søndagsrutine å løpe en tur, dusje og se to episoder med Beck på TV2 - og jeg rakk ikke lenger tur enn 6,4 km. Men gøy med rekorden da! Kribler i beina nå for neste tur! Bør vel kanskje ikke løpe i dag igjen? 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 17 timer siden, Lillemus skrev: Uka ble som følger: Mandag - 5,5 km joggetur Torsdag - 6,4 km joggetur Lørdag - 24 (!) km gåtur langs skogsvei - det ble en kveld i koma for å si det sånn... Av en eller annen merkelig grunn ble det ingen joggetur i dag.... Himla lang tur du hadde på lørdagen! Du tok et skikkelig jafs nå i utfordringen... 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 16 timer siden, Mina1 skrev: Jeg pleier å løpe 15 km i strekk,. Ofte lengre også. I vår løp jeg ofte 18-20 km i strekk en eller to ganger i uken. Jeg har løpt 10 km to ganger den siste måneden. Har plan om en 10 km denne uka :-) Så får målet i løpet av vinteren være å klare 15! 0 Siter
påskelilje Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 13 timer siden, umakenverdt skrev: Denne uken ble det følgende aktiviteter: Mandag: 7,29 km tur Onsdag: 10,68 km tur Torsdag: 9,85 km tur Søndag: 5,61 km fjelltur. Skikkelig vakker natur og nydelig vær Ganske fornøyd med aktiviteten denne uken Det er så deilig på fjellet! Vi hadde DEN fantastiske dagen på fjellet på lørdag :-) Skulle ønske jeg kunne ha blitt igjen der oppe... Gikk og nynnet på "No ser eg etter slike fjell og dalar, som dei eg i min fyrste ungdom såg!" 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 40 minutter siden, påskelilje skrev: Himla lang tur du hadde på lørdagen! Du tok et skikkelig jafs nå i utfordringen... Var i koma resten av dagen - men jeg gikk og tenkte på utfordringen underveis! 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 (endret) 5 timer siden, påskelilje skrev: Jeg har løpt 10 km to ganger den siste måneden. Har plan om en 10 km denne uka :-) Så får målet i løpet av vinteren være å klare 15! Det er bra å løpe 10 km. Å overdrive med å løpe veldig langt i lengden er ikke bra. Jeg har løpt litt vel langt iblant. Og har følt meg litt slapp på trening i senere tid. Og en forkjølelse henger litt vel lenge i. Så ja jeg synes at å løpe 10 km er en fin nok distanse. Når man kommer over det så merker man at det tærer mye på kroppen. Men det er jo gøy med mål om å klare ganske lange distanser også. Det er også greit å trene variert. Jaja det er dere på forumet som skal ha takken for at jeg har klart å trene 3 ganger denne uken. Normalt så trener jeg bare 2. Men dere er så sportye at jeg har blitt obs på hvor viktig det er for helsen med trening . Vi står på videre folkens Endret 4. september 2017 av Mina1 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 18 timer siden, Mina1 skrev: Det er bra å løpe 10 km. Å overdrive med å løpe veldig langt i lengden er ikke bra. Jeg har løpt litt vel langt iblant. Og har følt meg litt slapp på trening i senere tid. Og en forkjølelse henger litt vel lenge i. Så ja jeg synes at å løpe 10 km er en fin nok distanse. Når man kommer over det så merker man at det tærer mye på kroppen. Men det er jo gøy med mål om å klare ganske lange distanser også. Det er også greit å trene variert. Jaja det er dere på forumet som skal ha takken for at jeg har klart å trene 3 ganger denne uken. Normalt så trener jeg bare 2. Men dere er så sportye at jeg har blitt obs på hvor viktig det er for helsen med trening . Vi står på videre folkens Noe av det som dro meg igjennom hele søndagens økt, var nettopp dette forumet Hadde ikke likt å måtte skrive at jeg bare hadde trent en 1/2 økt 1 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 1 time siden, emilie321 skrev: Noe av det som dro meg igjennom hele søndagens økt, var nettopp dette forumet Hadde ikke likt å måtte skrive at jeg bare hadde trent en 1/2 økt Haha godt å høre at vi er flere som trener bedre når vi har dette forumet i tankene . Det gir veldig så mye med motivasjon . Og så er vi i gang med en ny uke æ og da er det om å gjøre å ha litt å komme med når man skal repetere den søndagen. Men vi må ikke slite oss ut 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 18 timer siden, Mina1 skrev: Haha godt å høre at vi er flere som trener bedre når vi har dette forumet i tankene . Det gir veldig så mye med motivasjon . Og så er vi i gang med en ny uke æ og da er det om å gjøre å ha litt å komme med når man skal repetere den søndagen. Men vi må ikke slite oss ut Nei, vi må ikke møte veggen noen av oss. Det å trene klokt er viktig. Akkurat nå sitter jeg å kjenner på at formen stiger, får mer og mer overskudd. Enda jeg har vært mer i ro utenom treningen nå enn før. At hvile er like viktig som selve treningen kjenner jeg på nå. I tillegg er kroppen begynt å eldes (er 50+) så alt går senere, også kroppens restitusjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.