GÃ¥ til innhold

HJELP 😦

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde en uheldig hendelse en kveld da jeg ble frastjålet eiendeler som tilhørte meg. Jeg ble så klart stresset og opprørt. Ringte politiet, men av en eller annen merkelig grunn klarte jeg ikke å snakke skikkelig for meg. Jeg har slitt med angst lenge. Prøvd di fleste medisiner til jeg begynte på rivotril som hjalp. Den kvelden eller dagen tok jeg ikke tablettene fordi jeg har brukt dem med forsiktighet og kan jeg bytte ned på en pille så gjør jeg det. Men det ble så gale at jeg ble tvangsinnlagt den kvelden. I ett år! Jeg ble satt på efoxor, cyprexa, orfiril, tryxal, risperdal ect. Jeg fikk ikke rivotril. Ikke engang ned trapping. Jeg er ikke tvangsinnlagt lenger. Men er veldig dårlig!! Det har ikke blitt bedre. Jeg ønsker tilbake på rivotril, som forbedret livskvaliteten min betraktelig. Jeg går stadig "på nåler" føles det som med angsten og nervene mine. Jeg vil ikke leve slik. Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422764-hjelp-%F0%9F%98%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enkelte leger/psykiatere som mener at Rivotril er en fyfy-medisin og som nekter å skrive den ut til pasienter pga. at den er så vanedannende. Kanskje det er derfor? Jeg ser du har fått Truxal. Den brukes mot angst. Ellers må jeg si at du fikk en salig blanding av medisiner ;) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422764-hjelp-%F0%9F%98%A6/#findComment-3790533
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...