Gå til innhold

Er det så ille da?


Gjest Masi

Anbefalte innlegg

Takk for det. :-)

Rart at DOL ikke kan spandere noen linjer på førstesiden i det aktuelle forum.

Syns det er greit å vite litt om bakgrunnen til fagpersonen tilknyttet fagforumene.

Hvis du går til foreldre småbarnforumet via rullegardinen så står det litt info. Jeg lurte også på hvem det var da jeg nesten bestandig havner der inne fra alle siste innlegg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    28

  • Vincent

    9

  • Jane

    8

  • yellow

    8

Mest aktive i denne tråden

Dersom ikke dette er et køddeinnlegg ment for å provosere, så skulle du regelrett vært fratatt foreldreretten og omsorgen for ungen din.

Du er en av de som aldri skulle fått lov å ha ansvaret for et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ikke dette er et køddeinnlegg ment for å provosere, så skulle du regelrett vært fratatt foreldreretten og omsorgen for ungen din.

Du er en av de som aldri skulle fått lov å ha ansvaret for et barn.

Jeg kom til å tenke på at det ikke er lenge siden det sto noe i avisene om en brann i en bygård i Oslo. En ung mor og barnet hennes måtte hoppe ut av et vindu flere etasjer oppe......Denne moren var hjemme og kunne redde barnet og hoppe ut. Men ikke du ! Dette kunne like gjerne vært ditt hjem, Masi, at du kom hjem og fant leiligheten din overtent. Og ikke kom med at du "sjekker en gang i timen". En leilighet kan være totalskadd av røyk og brann i løpet av en time.

Og ikke nok med det, skulle noe hende deg, der du ikke er i stand til å snakke og meddele at du har et lite barn alene hjemme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg er skikkelig ille. Stakkars liten.. en dag våkner han og da får han et sjokk for livet!

Jeg husker fremdeles da jeg våknet opp til tomt hus.. Var bare to år, men det minnet sitter som spikret! Etter å ha grått lenge i senga uten å bli hørt, sto jeg opp og lette over alt mens jeg hylte og gråt fordi jeg var redd. Fant ingen av foreldrene mine og ble enda reddere.. Til slutt ga jeg opp og satt jeg meg i trappa i stua og bare vrælte.

Det var naboen som hørte meg til slutt og kom inn for å sjekke at alt var i orden. Hvor lang tid det tok før hun kom har jeg ingen anelse om, det kan ha vært bare 15 minutter, men det føltes som flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :-)

Rart at DOL ikke kan spandere noen linjer på førstesiden i det aktuelle forum.

Syns det er greit å vite litt om bakgrunnen til fagpersonen tilknyttet fagforumene.

Det kan godt hende at eg berre innbiller meg ting her... Men da han aller først vart introdusert på forumet var det saman med ein annan gubbe (som etter kvart ikkje skulle vere ekspert på forumet likevel) og da meiner eg at det sto meir info om kven han var. Introen er endra sidan dess. Men som sagt, det kan hende at eg berre fablar og blandar saman ting her.

Uansett har du sjølvsagt evig rett i det at DoktorOnline burde ha presentert han på ein skikkeleg måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bøllefrø

Så om det var i etasjen under ville det vært greit?

Om hun da hadde gått og sjekket hvert 5-10 min eller aller helst hatt med seg en babycall, ja. Da hadde jeg ikke sett noe problem med det. Forutsatt at gutten visste hvor mamma'en oppholdt seg og at han helt konkret hadde gitt uttrykk for at det var greit at hun gikk ned en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver time, hvert minutt og hvert sekund er forbundet med fare - heldigvis!

Retorikken til mødrefittene i denne tråden kan strekkes til det uendelige. Det er nesten så det er rart man ikke klandrer foreldrene til syvåringen som forulykket i dag fordi han gikk alene hjem fra skolen.

Jeg liker ikke denne fordømmende tonen- den unge moren ba i anstendighetens navn bare om noen synspunkter.

Det som er interessant, sett fra en sosiologisk synsvinkel (herunder sosialiseringsteori og kjønnssosiologi) er at svarene i denne tråden etter mitt skjønn er typiske i forhold til det reaksjonsmønster den vanlige kvinne utøver i kontroversielle spørsmål. Takk gud for at jeg slipper å omgås slike megger til daglig!

Er jeg en megge er du et stort rasshøl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...