Gå til innhold

Ukas vekt 37


emilie321

Anbefalte innlegg

Denne uka står jeg på samme vekt som forrige uke. Fortsatt -19 kg. Sist helg er synderen, med både overnatting besøk og selskap så ble inntaket altfor høyt. Skal vel være glad for at vekta er den samme og ikke viser oppgang:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, emilie321 skrev:

Denne uka står jeg på samme vekt som forrige uke. Fortsatt -19 kg. Sist helg er synderen, med både overnatting besøk og selskap så ble inntaket altfor høyt. Skal vel være glad for at vekta er den samme og ikke viser oppgang:P 

Hva mener du med fortsatt - 19kg? Håper du veier mer enn 19kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gargamel skrev:

Hva mener du med fortsatt - 19kg? Håper du veier mer enn 19kg.

Hehe, skrev det litt klønete. Har gått ned 19 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned to-tre kilo siden sommerferien. Skal si det monner å holde seg unna øl, chips og sjokolade ;).

Har nok også hatt litt økt bevissthet på kosthold og utskeielser generelt. Men på ingen måte lidd noen nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 16.15, Xtra skrev:

Har gått ned to-tre kilo siden sommerferien. Skal si det monner å holde seg unna øl, chips og sjokolade ;).

Har nok også hatt litt økt bevissthet på kosthold og utskeielser generelt. Men på ingen måte lidd noen nød.

Så bra! 

Selv prøver jeg og ikke spise utenom måltidene. Prøver også å spise noenlunde sunt. Siden forsommeren har jeg gått ned ca 5,5 kg. Det går sakte, men iallefall ned. Jeg lider heller ikke noe nød😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Villanda skrev:

Har ikke veid meg på en stund. Ikke så flink for tiden. Men bruker samme hull i beltet, så det kan ikke være så ille.

Det er jo bra, det at klærne ikke blir trangere viser jo at du holder vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...