Gå til innhold

feite lille meg

litenogstorpåengang

Anbefalte innlegg

litenogstorpåengang

hei!!

jeg er en jente på 14år som føler meg så svær!! jeg er 160cm og veier 52kg, er dette alt for mye??!!?? vær så snill å svar meg, og vær ærlig..!! jeg har provd å få bulimi før, men syntes det var så ubehaglig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentenpenten

øh..

du er omtrent sånn som meg.. jaja visste ikke at jeg var liten og feit... får vel hoppe på slankern jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man prøver ikke å få bulimi!!!

Og du er ikke feit, men har tydeligvis problemer med å godta deg selv som du er? For å si det sånn, jeg er 164 høy og 59 kg og er storfornøyd! Synes det er akkurat passe, jeg...

Det går jo an å legge an en sunn livsstil om en har ønske om det, men direkte slanking skulle vel ikke være nødvendig i ditt tilfelle?

Lykke til da, og vær fornøyd med kroppen din ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man prøver ikke å få bulimi!!!

Og du er ikke feit, men har tydeligvis problemer med å godta deg selv som du er? For å si det sånn, jeg er 164 høy og 59 kg og er storfornøyd! Synes det er akkurat passe, jeg...

Det går jo an å legge an en sunn livsstil om en har ønske om det, men direkte slanking skulle vel ikke være nødvendig i ditt tilfelle?

Lykke til da, og vær fornøyd med kroppen din ;-)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg hva som var så morsomt? Heh, jaja, en positiv overraskelse...

;-)

Eh,,, jeg har litt sær humor. Men egentlig la jeg *LOL*en min på feil sted. Det var hovedinnlegget jeg lo av. Hvem er det som gidder å prøve å få bulimi liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest monstergirl

Eh,,, jeg har litt sær humor. Men egentlig la jeg *LOL*en min på feil sted. Det var hovedinnlegget jeg lo av. Hvem er det som gidder å prøve å få bulimi liksom?

Jo det skal jeg fortelle deg, de som prøver å få bulimi, er jenter på 14 år som tror de er feite når de er 160 høy og veier 52 kg

=)

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi lille deg!

Jeg ble bekymra over at du synes du selv er svær! For det første så er du ikke ferdig utviklet og ett VELDIG GODT TIPS er ikke begynne å tull med hva du spiser(slanking) da kan det ende opp med at du slutter å utvikle deg! Dessuten så er du ikke tung iforhold til høyden din-vær fonøyd med deg selv-

hilsen jente på 19år-som vet hvordan du har d!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme høyde - hva ville ikke jeg gitt for å ha din vekt!

Eneste måten du kan innse at det er en passe vekt på er å gjøre som meg: Begynn å slanke deg, prøv alle mulige slags vidunderkurer, ødelegg forbrenningen og slank deg feit. DA vil du innse hvor fin vekt 52 kg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det er tåpelig...skulle nesten tro det var tull ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenogstorpåengang

øh..

du er omtrent sånn som meg.. jaja visste ikke at jeg var liten og feit... får vel hoppe på slankern jeg også

jeg vil bare si takk til dere som har svart meg, det var kjempe snilt.. både det dume og det snille hjalp meg, jeg har kanskje vært litt dum, men jeg klarer ikke å godta meg selv... jeg syntes jeg er svær.. jeg tror også at kiloene har lagt seg litt vell feil på meg.. takker igjen...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenogstorpåengang

grunnen til at jeg prøvde å få bulimi var faktisk fordi jeg tenkte at dette var den enkleste(!!) eller greieste måten til å bli tynn. det høres sikkert helt sykt ut å ønske å få bulimi, men jeg ville det litt også fordi folk virkelig skal skjønne at jeg syntes jeg er feit, for jeg er det.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut... det er helt sant, det har lagt seg helt feil på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grunnen til at jeg prøvde å få bulimi var faktisk fordi jeg tenkte at dette var den enkleste(!!) eller greieste måten til å bli tynn. det høres sikkert helt sykt ut å ønske å få bulimi, men jeg ville det litt også fordi folk virkelig skal skjønne at jeg syntes jeg er feit, for jeg er det.. selv om det kanskje ikke høres sånn ut... det er helt sant, det har lagt seg helt feil på meg.

Jeg må bare si at å skaffe seg bulimi for å få oppmerksomhet egentlig er ganske barnslig. Du er nok veldig fin som du er, og hvis du synes noe har satt seg feil, så begynn å trene og fortsett med å spise sunn og god mat uten å kaste opp. Vekten din er iallefall helt fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...