Gå til innhold

Vektøkningspulver (eller lignende) uten melkeprotein... finns det?


Stone128

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Jeg er litt undervektig og er på utkikk etter et supplement til mitt vanlige kosthold for å gå litt opp i vekt over tid. Jeg er intolerant overfor melkeproteinet kasein, så jeg lurer på om noe slikt vektøkningspulver (eller lignende) uten melkeprotein finnes på markedet. Har sjekket endel rundt men har ikke funnet noe så langt. Er takknemlig for all informasjon du måtte ha om dette emnet.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Herbalife har en måltidsshake som er uten melk. Denne vet jeg mange bruker ved siden av vanlige måltid, for å gå opp i vekt. 
Bare ta kontakt hvis du ønsker mer informasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også juicebaserte næringsdrikker du får kjøpt på apoteket. Disse tror jeg ikke skal inneholde spor av melk, men har ikke sjekket varedekralasjonen. Jeg legger ved en lenke over alle næringsdrikkene som Boots har. Etter min erfaring er det de som har det beste alternativet. De første alternativene er melkebaserte, men litt lenger ned kommer de juicebaserte

Næringsdrikker fra Boots

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...