Gå til innhold

Flere som har opplevd dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei har det under kontroll :) 

Er forbanna da, men det er for noe annet...alltid noen som står over andre med makt. Det irriterer meg grenseløst. Alle må være like ellers må det fiksest på, det gjelder min sønns liv. 

Hva mener du? Skal de fikse på sønnen din? Jeg har egentlig et annet inntrykk, jeg er jo anderledes og de mener at jeg må få lov til å være anderledes. De vil ikke fikse meg, bare hjelpe meg å få det bedre sånn som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Trine skrev:

Hva mener du? Skal de fikse på sønnen din? Jeg har egentlig et annet inntrykk, jeg er jo anderledes og de mener at jeg må få lov til å være anderledes. De vil ikke fikse meg, bare hjelpe meg å få det bedre sånn som jeg er.

Ok da er du heldig. Det blir ikke akseptert å ha asperger her,ingen sykdommer blir akseptert. Da blir man dømt, alle skal være like. Jeg har vært der selv..

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok da er du heldig. Det blir ikke akseptert å ha asperger her,ingen sykdommer blir akseptert. Da blir man dømt, alle skal være like. Jeg har vært der selv..

Men man kan jo ikke gjøre noe med asperger, man blir jo ikke kvitt det. Hva er det de har tenkt å gjøre med sønnen din. Tviler ikke på at plassen er spesiell, har det liksom for meg at du bor enda mer på bygda enn meg og på bygda skal man ikke skille seg ut eller ha diagnoser, har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine skrev:

Men man kan jo ikke gjøre noe med asperger, man blir jo ikke kvitt det. Hva er det de har tenkt å gjøre med sønnen din. Tviler ikke på at plassen er spesiell, har det liksom for meg at du bor enda mer på bygda enn meg og på bygda skal man ikke skille seg ut eller ha diagnoser, har jeg forstått.

Ja det er en bygd der alle helst skal være like.  Nei man blir jo ikke kvitt asperger, men de tror når de har lest om asperger kjenner de min sønn. Det blir jo helt feil, folk med asperger er forskjellige. Man må bli kjent med personen bak sykdommen, ikke se på han som Mr. asperger! Jeg blir kraftig provosert av sånt. Han er et godt menneske og en god pappa, men noen måtte jo reagere. Helsevesenet er et stygt vesen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok da er du heldig. Det blir ikke akseptert å ha asperger her,ingen sykdommer blir akseptert. 

Hvordan skal de fikse dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Hvordan skal de fikse dette da?

De kan jo ikke det, men det blir ikke akseptert. Det var som meg meg da jeg hadde små barn, det var noe skummelt med meg som skremte livet av dem. Men jeg var en snill og kjærlig mor, han er en snill og kjærlig far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De kan jo ikke det, men det blir ikke akseptert. 

Hvordan blir det ikke akseptert, på hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Hvordan blir det ikke akseptert, på hvilken måte?

Det blir for personlig, ikke sikkert han liker at jeg skriver om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Fionys skrev:

Hadde vært fint med et innlegg fra deg uten at du nevner astralplanter og slike ting. Blir du ikke sliten av deg selv?

Å så det plager deg? Nei blir ikke sliten av meg selv, det er naturlig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Trodde en natt jeg var innlagt, var våken og trodde jeg var på rommet jeg pleide å ha. Kjente lukten som var der og alt, ville ikke være der. Etter mange timer var jeg tilbake i min egen seng, hva var dette? Er sikker på at jeg var våken, flere som har opplevd sånne ting? Hva er det? En forvarsel?

Du må bare fortsette å spørre for det er ganske underholdende, men jeg skjønner ikke hvorfor du spør egentlig - samme hva vi sier så avfeier du det jo og mener hardnakket at du har svaret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du må bare fortsette å spørre for det er ganske underholdende, men jeg skjønner ikke hvorfor du spør egentlig - samme hva vi sier så avfeier du det jo og mener hardnakket at du har svaret selv.

Bare lurte på om noen andre hadde opplevd dette? Det var ikke en drøm, jeg var jo våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, stjernestøv said:

Trodde en natt jeg var innlagt, var våken og trodde jeg var på rommet jeg pleide å ha. Kjente lukten som var der og alt, ville ikke være der. Etter mange timer var jeg tilbake i min egen seng, hva var dette? Er sikker på at jeg var våken, flere som har opplevd sånne ting? Hva er det? En forvarsel?

Dette kalles astral projection og er helt normalt. Betyr at du er bra tilknyttet din egen bevissthet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Crying_metal skrev:

Dette kalles astral projection og er helt normalt. Betyr at du er bra tilknyttet din egen bevissthet

Takk for det, var det jeg hadde mistanke om. Har du opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, stjernestøv said:

Takk for det, var det jeg hadde mistanke om. Har du opplevd det?

Ja flere ganger :) kan ofte være litt skremmende i øyeblikket, men det er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Crying_metal skrev:

Ja flere ganger :) kan ofte være litt skremmende i øyeblikket, men det er ikke farlig.

Godt å høre om flere :) Nei jeg skal prøve å ikke bli redd, det er jo spennende å oppleve da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, stjernestøv said:

Godt å høre om flere :) Nei jeg skal prøve å ikke bli redd, det er jo spennende å oppleve da. 

Absolutt :) er kjempespennende, veldig viktig å mestre ting som frykt, og negative tanker. Da blir man enda mer knyttet til sitt sanne selv, som åpner opp det tredje øyet :) https://www.gaia.com/ den siden her er bra lærdom, men finnes overalt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Crying_metal skrev:

Absolutt :) er kjempespennende, veldig viktig å mestre ting som frykt, og negative tanker. Da blir man enda mer knyttet til sitt sanne selv, som åpner opp det tredje øyet :) https://www.gaia.com/ den siden her er bra lærdom, men finnes overalt på nettet.

Ja det er viktig å tenke positive tanker og ikke være redd, har opplevd skremmende ting og fordi jeg har latt frykten styre. Jeg ser noen ganger med astralt syn i våken tilstand, det er vel det tredje øyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, stjernestøv said:

Ja det er viktig å tenke positive tanker og ikke være redd, har opplevd skremmende ting og fordi jeg har latt frykten styre. Jeg ser noen ganger med astralt syn i våken tilstand, det er vel det tredje øyet?

det kan være en form for det, tenkte det var det du mente men hovedinnlegget. At du var våken mens du var i drømmeverden, er to former en der du kan styre verden en annen der du ikke har helt kontroll hva som skjer. Er ikke ekspert på dette selv. Tredje øyet er vanskelig å forklare, det er bevissthet. At man ser forbi alt det gale i verden, mister all frykt hat tro, og lever i nuet. Det er min lille definisjon av det :) Er et tegn på høyere intelligens, ofte kalt klarsynt. kjenner det veldig på kroppen og, kjenner en indre ro og fred og kjærlighet til deg selv og alt rundt. er paradis :)

Endret av Crying_metal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...