Gå til innhold

Trening uke 43


emilie321

Anbefalte innlegg

Denne uka er jeg fornøyd med hva jeg har fått til. Har de siste 14 dagene hatt alt for mange avtaler, er sliten, men ikke så ille som jeg trodde det skulle bli. Har fått trent 2 ganger denne uka.

Fredag : Styrketrening  90 min ( medium hardt)

Søndag : Styrketrening 80 min (passe hardt)

Idag er jeg litt stolt over at jeg greide å gå på treningssenteret, har vært tung i kroppen i hele dag. Men jeg greide å gjennomføre. Føler meg noe lettere nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner at jeg har trent to ganger denne uken. Jeg trente en gang en løpetur i uken. Og så gikk jeg på en turdate i dag. Så da har jeg trent to ganger :) . Skulle trent mer, men har jobbet så mye. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

3x styrketrening denne uka, faktisk

💪☺️👍

Dessuten lang, rolig joggetur pluss en intervalløkt. 10+7km. Regn og slaps var det ☔ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gargamel skrev:

3x styrketrening denne uka, faktisk

💪☺️👍

Dessuten lang, rolig joggetur pluss en intervalløkt. 10+7km. Regn og slaps var det ☔ 

Du er flink.. var det slaps? Kommet snø til der du bor? Her er det bare litt regn i blant nå. Men var litt kjølig luft de siste dagene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

3x styrketrening denne uka, faktisk

💪☺️👍

Dessuten lang, rolig joggetur pluss en intervalløkt. 10+7km. Regn og slaps var det ☔ 

Du er flink:)

Regn og slaps???  Her har det vært knall bra vær:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en hard uke jobbmessig, men har fått til to gå/jogge-turer. Og i dag kjente jeg på det i 20 sekunder eller noe, den der følelsen «at det her er litt deilig»😅 Første på ett år, tenker jeg👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
11 timer siden, Mina1 skrev:

Du er flink.. var det slaps? Kommet snø til der du bor? Her er det bare litt regn i blant nå. Men var litt kjølig luft de siste dagene :) 

 

11 timer siden, emilie321 skrev:

Du er flink:)

Regn og slaps???  Her har det vært knall bra vær:D

Ja. I morges var det hvitt av snø her. På torsdag stoppet jeg og prøvde å vri opp sokkene midt i løpeturen, etter å ha plumpet skikkelig i en søledam. Helt håpløst så klart.

I går var det et tynt snølag, og jeg kjente at det glapp litt under tærne i hvert eneste skritt. Slitsomt.

Jeg kjøpte en fin, knallgul løpejakke med litt tykt stoff, så det er ikke noe problem at det er kaldt og mørkt.

11 timer siden, cilie skrev:

Jeg har hatt en hard uke jobbmessig, men har fått til to gå/jogge-turer. Og i dag kjente jeg på det i 20 sekunder eller noe, den der følelsen «at det her er litt deilig»😅 Første på ett år, tenker jeg👏 

Du får holde på den følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt to økter denne uka - men den ene var mitt første løp (Rosa Sløyfeløp)! Helt fantastisk følelse å løpe sammen med over 900 andre mennesker, ble jo nesten helt rusa jo :D Løp 5 km på ny rekord, så jeg har visst litt konkurranseinstinkt ;-)

I går gikk jeg og mannen tur i lysløypa - 5,8 km. Løp litt innimellom fordi jeg hadde kledd meg så dårlig og var kald, men det var egentlig ikke joggetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

 

Ja. I morges var det hvitt av snø her. På torsdag stoppet jeg og prøvde å vri opp sokkene midt i løpeturen, etter å ha plumpet skikkelig i en søledam. Helt håpløst så klart.

I går var det et tynt snølag, og jeg kjente at det glapp litt under tærne i hvert eneste skritt. Slitsomt.

Jeg kjøpte en fin, knallgul løpejakke med litt tykt stoff, så det er ikke noe problem at det er kaldt og mørkt.

Du får holde på den følelsen :)

Skulle gjerne hatt snø etterhvert, men her jeg bor blir det snø og regn om hverandre. Da blir det gjerne mye is på veien. Hadde bare snøen kunne blitt liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
26 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har bare hatt to økter denne uka - men den ene var mitt første løp (Rosa Sløyfeløp)! Helt fantastisk følelse å løpe sammen med over 900 andre mennesker, ble jo nesten helt rusa jo :D Løp 5 km på ny rekord, så jeg har visst litt konkurranseinstinkt ;-)

I går gikk jeg og mannen tur i lysløypa - 5,8 km. Løp litt innimellom fordi jeg hadde kledd meg så dårlig og var kald, men det var egentlig ikke joggetur.

Det var gøy at du også fikk den følelsen. Jeg synes alltid det er spennende, og et ekstra kick med løp. Jeg blir jo rent stolt av deg (uten at jeg helt ser logikken i at jeg skal være stolt av hva du gjør).

Jeg spådde jo sist uke at du snart kom til å ta ny rekord på 5 km;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Gargamel skrev:

Det var gøy at du også fikk den følelsen. Jeg synes alltid det er spennende, og et ekstra kick med løp. Jeg blir jo rent stolt av deg (uten at jeg helt ser logikken i at jeg skal være stolt av hva du gjør).

Jeg spådde jo sist uke at du snart kom til å ta ny rekord på 5 km;) 

Klart du er stolt av meg - du er jo min trener og inspirator :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

 

Ja. I morges var det hvitt av snø her. På torsdag stoppet jeg og prøvde å vri opp sokkene midt i løpeturen, etter å ha plumpet skikkelig i en søledam. Helt håpløst så klart.

I går var det et tynt snølag, og jeg kjente at det glapp litt under tærne i hvert eneste skritt. Slitsomt.

Jeg kjøpte en fin, knallgul løpejakke med litt tykt stoff, så det er ikke noe problem at det er kaldt og mørkt.

Du får holde på den følelsen :)

Det er lurt å ha løpeklær slik at man blir sett nå ja :). Viktig!!!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...