Gå til innhold

Trening uke 47


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Lite motivert til å trene i dag. Men kanskje det blir en tur, eller en rolig innedag :) . Har trent to ganger den uken. Løpt 5 km på hver økt ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det ble litt roligere. En økt med styrketrening og to joggeturer, på 8 og 6 km.

Den andre turen var en rute langs fjorden og elva. Det var nydelig. Det hadde vært enda bedre med skitur nå, men det er litt mer styr og det ble for hektisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Det ble litt roligere. En økt med styrketrening og to joggeturer, på 8 og 6 km.

Den andre turen var en rute langs fjorden og elva. Det var nydelig. Det hadde vært enda bedre med skitur nå, men det er litt mer styr og det ble for hektisk. 

Du er flink :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Det ble litt roligere. En økt med styrketrening og to joggeturer, på 8 og 6 km.

Den andre turen var en rute langs fjorden og elva. Det var nydelig. Det hadde vært enda bedre med skitur nå, men det er litt mer styr og det ble for hektisk. 

Tar du styrketreningen hjemme? Burde tatt noe styrketrening jeg også :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært hektisk, men jeg har fått til noe da.

Onsdag : Knebøy og mageøvelser (30 min) 

Torsdag : Gåtur (30 min)

Fredag : Styrketrening (90 min) 

Lørdag : Gåtur (60 min)

Merker at det hjelper med ekstra mageøvelser, må nå gjøre de på en tyngre måte. Det er inspirerende:) Er fornøyd med uka slik den ble.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært avgårde med jobben noen dager , hatt en skikkelig tur på byen en kveld (som hang i kroppen i to dager etter....), så det ble bare en økt denne uka.  Fin tyr i skogen med mannen i dag 💛 8,9 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
2 timer siden, Mina1 skrev:

Tar du styrketreningen hjemme? Burde tatt noe styrketrening jeg også :) . 

Nei, jeg trener på et treningssenter. Alltid med en kamerat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, påskelilje skrev:

Har vært avgårde med jobben noen dager , hatt en skikkelig tur på byen en kveld (som hang i kroppen i to dager etter....), så det ble bare en økt denne uka.  Fin tyr i skogen med mannen i dag 💛 8,9 km :)

Høres ut som du har brukt tiden fornuftig:). Både festing, natur og et snev av romantikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært helt tilstede i det siste og det har blitt lite aktivitet. I dag fikk jeg meg en fin tur på rett over ei mil, og er innstilt på å komme i aktivitet igjen. Jeg vet jeg har så godt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Høres ut som du har brukt tiden fornuftig:). Både festing, natur og et snev av romantikk.

Joda, har hatt det riktig så romantisk i helga :wub: - men den kvelden på byen ble en smule for fuktig :huh:;) - men gøy var det :D Og det var fint i skogen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 4 km tur i skogen og 4 km tur på asfalt.

Tirsdag: 8 km tur i skogen

Onsdag: Tilsammen 11,5 km. Ca 4 km var på ski, resten til fots i skogen + en jævla masse snømåking.

Torsdag: 7 km fordelt på asfalt og skog.

Fredag: 4,5 km tur i skogen. Ca 4 km skitur, hvor jeg for det meste hadde nok med å holde meg på bena bak en smågal hund. Man skulle tro det ikke var slitsomt å henge på slep, men man får virkelig trent balansen når det egentlig ikke er skiføre, og man prøver å unngå å krasje i trær. Adrenalin er litt godt egentlig.

Lørdag: 13 km tur i skogen.

Søndag: 12,5 km tur i skogen.

I tillegg har jeg fått noen styrkeøvelser av naprapaten som går på overarmer, skuldre, øvre del av ryggen og bryst. Har vært flink og gjort dem hver dag siden onsdag :) Har blitt litt svak i arma har jeg funnet ut, så jeg har nok veldig godt av de øvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trine skrev:

Mandag: 4 km tur i skogen og 4 km tur på asfalt.

Tirsdag: 8 km tur i skogen

Onsdag: Tilsammen 11,5 km. Ca 4 km var på ski, resten til fots i skogen + en jævla masse snømåking.

Torsdag: 7 km fordelt på asfalt og skog.

Fredag: 4,5 km tur i skogen. Ca 4 km skitur, hvor jeg for det meste hadde nok med å holde meg på bena bak en smågal hund. Man skulle tro det ikke var slitsomt å henge på slep, men man får virkelig trent balansen når det egentlig ikke er skiføre, og man prøver å unngå å krasje i trær. Adrenalin er litt godt egentlig.

Lørdag: 13 km tur i skogen.

Søndag: 12,5 km tur i skogen.

I tillegg har jeg fått noen styrkeøvelser av naprapaten som går på overarmer, skuldre, øvre del av ryggen og bryst. Har vært flink og gjort dem hver dag siden onsdag :) Har blitt litt svak i arma har jeg funnet ut, så jeg har nok veldig godt av de øvelsene.

Så mange fine turer du har hatt! Deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, påskelilje skrev:

Så mange fine turer du har hatt! Deilig! 

Jeg har funnet ut at jeg har to hunder som aldri blir slitne :o Vi var på tur med 4 andre hunder. De hadde visst sovet hele kvelden etter 1 mil i skogen. Min sov kanskje i et par timer, før de lurte på om vi ikke snart skulle gå tur :lol: Mulig det er min skyld altså, de er nok litt bortskjemte med turer. Men det er godt å gå litt et par ganger daglig. Men nå må jeg snart komme meg på fjelltur. Tipper det er greit skiføre der nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...