Gå til innhold

Sist sette filmer... @stjernestøv og dere andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei forventet mer når den skuespillerinnen var med, skuffende :( 

Enig. Den var skuffende :( . Jeg synes at den virket god lenge, men så ble den bare dårligere og dårligere jo mer den nærmet seg slutten.... 

Annonse

23 minutter siden, Mina1 skrev:

Enig. Den var skuffende :( . Jeg synes at den virket god lenge, men så ble den bare dårligere og dårligere jo mer den nærmet seg slutten.... 

Har sett ferdig "Glitch" jeg nå, håper det kommer flere sesonger. Men tar vel evigheter. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen av dere anbefale noe gode thrillere på Netflix dere har sett? ( ikke overnaturlig skrekkfilm altså) Eller bare filmer dere syns var spesielt gode:rolleyes:

Anonymkode: 7071b...6a4

Har du sett Taken 1 2 og 3? Spennende filmer :) 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen av dere anbefale noe gode thrillere på Netflix dere har sett? ( ikke overnaturlig skrekkfilm altså) Eller bare filmer dere syns var spesielt gode:rolleyes:

Anonymkode: 7071b...6a4

Interstellar. En av de beste filmene jeg noensinne har sett. Bør ses 2 ganger. Mye som ihvertfall jeg ikke fikk med meg første gangen (men den var uansett veldig bra). Og 2 gangen fikk jeg skikkelig mange aha! og wow! opplevelser :)

Annonse

8 timer siden, ColaZero skrev:

Interstellar. En av de beste filmene jeg noensinne har sett. Bør ses 2 ganger. Mye som ihvertfall jeg ikke fikk med meg første gangen (men den var uansett veldig bra). Og 2 gangen fikk jeg skikkelig mange aha! og wow! opplevelser :)

Mener at jeg så interstellar på kino for ca 2 år siden. :) 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En film som har en rating på 4,8 av 10 på IMDb kan man anta er dårlig, uten å ha sett den.

Anonymkode: f61c5...13a

Anbefaler ikke the forest. Den filmen er faktisk laget utifra en såkalt selvmords-skog i Japan. Er en skog som er kjent for selvmord. Leste om det på nettet etterpå. Helt tragisk. Men filmen kunne jammen vært bedre laget altså. Den var skuffende dårlig når de først skulle lage en film om den skogen...  :( 

3 timer siden, Mina1 skrev:

Mener at jeg så interstellar på kino for ca 2 år siden. :) 

Anbefaler ikke the forest. Den filmen er faktisk laget utifra en såkalt selvmords-skog i Japan. Er en skog som er kjent for selvmord. Leste om det på nettet etterpå. Helt tragisk. Men filmen kunne jammen vært bedre laget altså. Den var skuffende dårlig når de først skulle lage en film om den skogen...  :( 

Likte du den? Interstellar altså? Kanskje ikke din type film....:)

Sist sette film her var en "oldie, but goldie" som vi tilfeldigvis så gikk på TV i går: Sleepless in Seattle! Selv om jeg har sett den før var det såpass lenge siden at det var moro med gjensyn. :) Neste år er det 25 år siden den kom ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...