Gå til innhold

Trening uke 48


påskelilje

Anbefalte innlegg

Lett å rapportere forrige ukes trening:

0

Null trening altså!

Ingenting!

Jeg ble syk på onsdag, og har vært det siden, så jeg har jo for så vidt en unnskyldning. Men litt kjipt å ikke ha vært på en ørliten tur i alle fall!

Heldigvis virker pennicillinen, så jeg er mye bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Lett å rapportere forrige ukes trening:

0

Null trening altså!

Ingenting!

Jeg ble syk på onsdag, og har vært det siden, så jeg har jo for så vidt en unnskyldning. Men litt kjipt å ikke ha vært på en ørliten tur i alle fall!

Heldigvis virker pennicillinen, så jeg er mye bedre nå :)

Så godt å høre at du er bedre:)

Ønsker deg fortsatt god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Lett å rapportere forrige ukes trening:

0

Null trening altså!

Ingenting!

Jeg ble syk på onsdag, og har vært det siden, så jeg har jo for så vidt en unnskyldning. Men litt kjipt å ikke ha vært på en ørliten tur i alle fall!

Heldigvis virker pennicillinen, så jeg er mye bedre nå :)

Fortsatt god bedring til deg :)

Jeg har trent tre ganger denne uken. To ca 20 minutters løpeturer. En lengre økt med løping i ca halvannen time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er litt tungt å trene nå. Skiføret  forsvant, men det har regnet og snødd. 

Fikk meg en grei joggetur på 8-9 km pluss styrketrening. 

Jeg tenker det er greit å senke ambisjonene litt i adventstiden. Jeg har ingen bestemte ambisjoner nå fremover.

Jeg hadde et mål om halvmaraton i år, men det skal holde hardt nå. Da må det bli plutselig mildt og plutselig god tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som vanlig løpt fire ganger, husker ikke helt om det var tre turer ute og en på mølla, eller to ute og to inne. Drøyt 5 kilometer på uteturene, litt mindre på tredemølla. Men det bør ikke bli mindre enn 20 km pr. uke.

Turen i går var herlig. Jeg startet småforkjølet, stresset og irritert, og avsluttet som et nytt menneske: Frisk, glad, lykkelig og optimistisk etter en nydelig løptetur i klar og frisk luft. Med brodder (Nordic grip running).

Det var nesten så jeg måtte presentere meg for speilbildet etterpå.

En utrolig fin måte å få tømt hodet på.

For et par uker siden var jeg litt sår i halsen, men en løpetur i 10 minus gjorde susen. Det høres antakelig helt vil ut. Kan også huske en gang jeg var plaget av kriblehoste på en konferanse, men ville ikke være festbrems da resten av gjengen skulle bade i utendørs stamp, og vi løp barbent på snøen ut og inn, i bikini/badebukse. Neste morgen var jeg helt fin.

Jeg skal dog være varsom med å råde andre til kuldesjokk og snøbad som halsmedisin, så det gjør jeg altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg badet året rundt før og var i god form og er overbevist om at det er sunt. - Burde bare komme i gang igjen. Dvs med alt som innebærer en sunn og aktiv livsstil. Her er det nemlig fortsatt dårlig med trening og nå hangler formen også. Kjempevondt i halsen og fryser. Burde isbadet👌

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...