Gå til innhold

Trening uke 50


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Denne uken har jeg kun vært på noen småturer. Har vært på to 5 kilometers spaserturer, og en spasertur på 3 km. Ikke store greiene, men men... viktigste er å holde seg i bevegelse. Det har vært glatt ute, og ikke føre ute til å løpe. Men håper på at det er mulig å løpe litt snart igjen, for jeg vurderer å være med i et halvmaratonløp neste år. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha  - jeg gikk 3,8 km i dag da jeg handlet julegaver 😊

Og så har jeg stått og rørt en time i gryta med brente mandler = styrketrening for skuldre, triceps, biceps og hender 😆😆😆

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg pleier fortsatt en syk kropp:( Nå gleder jeg meg til nyåret, regner med at jeg er igang igjen da:)

God bedring!

Jeg hangler jeg og. Virker som forkjølelsen aldri går over. Fornøyd med å ikke være borte fra jobb, men trening kan jeg se langt etter... Håper jeg er i gang før 2018😞

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, cilie skrev:

God bedring!

Jeg hangler jeg og. Virker som forkjølelsen aldri går over. Fornøyd med å ikke være borte fra jobb, men trening kan jeg se langt etter... Håper jeg er i gang før 2018😞

Cilie, jeg har lest det meste av det du har skrevet gjennom mange år, både under dette og ditt forrige nick. Og har inntrykk av at du ofte hangler og er syk. Slik hadde jeg det også da jeg levde i et ulykkelig ekteskap - som jeg merkelig nok ikke ønsket meg ut av.

Det skulle lite til for at jeg ble forkjølet og fikk luftveisinfeksjoner. Så ble vi skilt, og etter det har jeg knapt nok vært syk en dag. Jeg ble rett og slett syk og fikk svekket immunforsvar av å leve i et ulykkelig forhold.

Ville bare fortelle dette. Det er lenge siden du har skrevet noe om hvordan det går med deg på kjærlighetsfronten, kanskje har det skjedd ting som jeg ikke har fått med meg, eller som du ikke har delt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cilie skrev:

God bedring

Jeg hangler jeg og. Virker som forkjølelsen aldri går over. Fornøyd med å ikke være borte fra jobb, men trening kan jeg se langt etter... Håper jeg er i gang før 2018😞

Tusen takk:)

Antibiotikabehandling har begynt å virke, men det ser ut som at det tar lengre tid enn vanlig. Gleder meg til å komme igang igjen.

Ønsker deg og riktig god bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
10 timer siden, påskelilje skrev:

Haha  - jeg gikk 3,8 km i dag da jeg handlet julegaver 😊

Og så har jeg stått og rørt en time i gryta med brente mandler = styrketrening for skuldre, triceps, biceps og hender 😆😆😆

Du er flink til å utvide treningsbegrepet:D

Jeg har måkt snø et par ganger, og båret tunge bæreposer med julebrus. Det er også en slags trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gargamel skrev:

Du er flink til å utvide treningsbegrepet:D

Jeg har måkt snø et par ganger, og båret tunge bæreposer med julebrus. Det er også en slags trening. 

Tjihiii :-) må jo det da, når den vanlige treningen er på så elendig nivå!

Kom på en ting til som jeg faktisk gjorde - gikk på skøyter i ca 45 minutter på lørdag :-) Regnes det med? Ikke akkurat høy puls, men absolutt noen leggmuskler som ble brukt  på en annerledes måte :huh: Jeg imponerer ungene med skillsa (?) som fremdeles sitter i beina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Babette skrev:

Cilie, jeg har lest det meste av det du har skrevet gjennom mange år, både under dette og ditt forrige nick. Og har inntrykk av at du ofte hangler og er syk. Slik hadde jeg det også da jeg levde i et ulykkelig ekteskap - som jeg merkelig nok ikke ønsket meg ut av.

Det skulle lite til for at jeg ble forkjølet og fikk luftveisinfeksjoner. Så ble vi skilt, og etter det har jeg knapt nok vært syk en dag. Jeg ble rett og slett syk og fikk svekket immunforsvar av å leve i et ulykkelig forhold.

Ville bare fortelle dette. Det er lenge siden du har skrevet noe om hvordan det går med deg på kjærlighetsfronten, kanskje har det skjedd ting som jeg ikke har fått med meg, eller som du ikke har delt her inne.

Takk for velmenende ord! Jeg skriver av ulike grunner knapt om det, men det har jo fortsatt sine utfordringer. Du har helt rett i at jeg er mye i dårlig form. Jeg er svært stresset over det meste i livet og sliter masse med søvn. 

Fint å høre at du har det bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, emilie321 skrev:

Tusen takk:)

Antibiotikabehandling har begynt å virke, men det ser ut som at det tar lengre tid enn vanlig. Gleder meg til å komme igang igjen.

Ønsker deg og riktig god bedring:)

Takk for det! Ble hjemme fra jobb i dag og i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cilie skrev:

Takk for velmenende ord! Jeg skriver av ulike grunner knapt om det, men det har jo fortsatt sine utfordringer. Du har helt rett i at jeg er mye i dårlig form. Jeg er svært stresset over det meste i livet og sliter masse med søvn. 

Fint å høre at du har det bedre! 

Ja, for mitt vedkommende ligger dette mange år tilbake i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...