Gjest siril Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Vil bare fortelle om min egen dumhet ;-) Har sett annonnsen for denne fantastiske muskelstimulatoren som man da får kjøpt hos Tv Shop. (Tilsvarende selges flere steder - bl.a i Ellos) Kjøpte en slik, spytta ut 900 kr - og hentet den ganske ivrig på posten for noen dager siden. Greia har gått rett i retur. For noe søppel! Det stakk når jeg satt den på, og kjentes som jeg fikk små ilinger av strøm i meg (det var jo nettopp det jeg gjorde). Noen annen effekt hadde den IKKE. Musklene ble såbisst ikke stimulert av denne greia, og jeg må si jeg ble mildt sagt skuffa. Aldri mer om jeg gidder gå på slike ting. Så herved - er du i tvil om å kjøpe en slik? Spar pengene, det er juggel og tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idrett Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 he he. Du bare måtte prøve hva?! Selvfølgelig er det bare tull. Men når det er sagt, så trenger du langt mer enn et par dager på synlig utbytte.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har selv prøvd en sånn en, og må si jeg ble litt overrasket over hvordan den virket. Musklene jobbet virkelig, trakk seg sammen mye mer enn jeg klarer "manuellt". Men selv etter ganske lang tid kjente jeg ikke at musklene var slitne slik de blir etter en normal traningsøkt. Så det jeg tror er tilfellet er at det fungerer, men i liten grad, og at det beste bruksområdet er å bruke det i tillegg til vanlig trening. "Live long and prosper." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.