Gjest gravid Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Er nå 13 veker på veg, og fekk for 5 veker sidan diagnosen hyperemesis(ekstrem svangerskapskvalme). Då hadde eg vore kvalm heile døgnet frå veke 3-4. Hadde spydd eindel, men ikkje mykje. Greide nesten ikkje ete. Gjekk ned 7 kg fram til veke 10, då eg byrja å kjenna meg betre, og klara å eta att. På laurdag byrja eg å kaste opp morgon og kveld + diare natt til tysdag. Føler ikkje eg tek til meg noko særleg med næring, og vekta har begynnt å rase nedover igjen. Føler meg slapp og dårleg.(treng igrunn litt energi ettersom eg har tvillingar på 1 1/2 år, og passer ei på same alderen.) Har og begynnt å få betydeleg hovudverk. Drikk eindel saft(spyr av vatn), men det er begrensa kor mykje kroppen tek opp, iogmed at eg spyr/har periodevis diare. Vert verre og verre, og kjenner på at eg snart må kaste opp att, sjølv om alt eg har ete idag er ein kavring+ eit glas saft... Er dette nokon vits å gå til lege med, eller bør eg berre vente å sjå om det går over?? Kva kan evt. legen gjera? Korti bruker kvalmen å gå over? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei gravid, Dette høres ut som hyperemesis, ja. Det legen evt. kan gjøre for deg er å legge deg inn på sykehuset slik at du kan få næring intravenøst i en periode. Dette kan bli nødvendig dersom du ikke klarer å få noe i deg hjemme over lang tid. Jeg synes du skal kontakte legen din og spørre han hva han synes. Det er jo viktig at du får næring i deg og legger på deg nok. Det er så å si umulig for meg å si når kvalmen vil gi seg. For noen går det over etter de første 3 månedene, for andre varer det til 4-5 måned, for andre igjen ut hele svangerskapet. Jeg vil ønske deg lykke til fremover og håper at kvalmen vil gi seg snart for deg. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.