Gå til innhold

kvalme

Gjest gravid

Anbefalte innlegg

Er nå 13 veker på veg, og fekk for 5 veker sidan diagnosen hyperemesis(ekstrem svangerskapskvalme). Då hadde eg vore kvalm heile døgnet frå veke 3-4. Hadde spydd eindel, men ikkje mykje. Greide nesten ikkje ete. Gjekk ned 7 kg fram til veke 10, då eg byrja å kjenna meg betre, og klara å eta att. På laurdag byrja eg å kaste opp morgon og kveld + diare natt til tysdag. Føler ikkje eg tek til meg noko særleg med næring, og vekta har begynnt å rase nedover igjen. Føler meg slapp og dårleg.(treng igrunn litt energi ettersom eg har tvillingar på 1 1/2 år, og passer ei på same alderen.) Har og begynnt å få betydeleg hovudverk. Drikk eindel saft(spyr av vatn), men det er begrensa kor mykje kroppen tek opp, iogmed at eg spyr/har periodevis diare.

Vert verre og verre, og kjenner på at eg snart må kaste opp att, sjølv om alt eg har ete idag er ein kavring+ eit glas saft...

Er dette nokon vits å gå til lege med, eller bør eg berre vente å sjå om det går over?? Kva kan evt. legen gjera? Korti bruker kvalmen å gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide

Hei gravid,

Dette høres ut som hyperemesis, ja. Det legen evt. kan gjøre for deg er å legge deg inn på sykehuset slik at du kan få næring intravenøst i en periode. Dette kan bli nødvendig dersom du ikke klarer å få noe i deg hjemme over lang tid. Jeg synes du skal kontakte legen din og spørre han hva han synes. Det er jo viktig at du får næring i deg og legger på deg nok.

Det er så å si umulig for meg å si når kvalmen vil gi seg. For noen går det over etter de første 3 månedene, for andre varer det til 4-5 måned, for andre igjen ut hele svangerskapet. Jeg vil ønske deg lykke til fremover og håper at kvalmen vil gi seg snart for deg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...