thermos Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Tenkte jeg skulle få i meg litt mer fiber, spise litt sånn derre hvetekli eller hva det heter. Men det er jo knuske tørrt!! Noen tips om hvordan det skal inntas? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg anbefaler deg heller å kjøpe noe som heter Fibersund, det er også hvetekli, men ristet med dadler, og har en lett søtlig smak. Fibersund er derfor MYE enklere og bedre å få i seg! :-) Jeg bruker Fibersund i brødbakst (der kan du selvsagt også bruke det kli-produktet du har kjøpt), som "müsli" i yoghurt (godt!), og jeg har hørt andre ta en spiseskje av det med et glass vann eller melk, men det har jeg ikke prøvd selv. Du kan jo evt. prøve Fiberrik eller andre fiber-knekkebrød med litt magerost på? Husk bare å drikke rikelig med vann når du tar slike fibertilskudd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.