Gå til innhold

Fiber, hvetekli

thermos

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle få i meg litt mer fiber, spise litt sånn derre hvetekli eller hva det heter. Men det er jo knuske tørrt!! Noen tips om hvordan det skal inntas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg heller å kjøpe noe som heter Fibersund, det er også hvetekli, men ristet med dadler, og har en lett søtlig smak. Fibersund er derfor MYE enklere og bedre å få i seg! :-)

Jeg bruker Fibersund i brødbakst (der kan du selvsagt også bruke det kli-produktet du har kjøpt), som "müsli" i yoghurt (godt!), og jeg har hørt andre ta en spiseskje av det med et glass vann eller melk, men det har jeg ikke prøvd selv.

Du kan jo evt. prøve Fiberrik eller andre fiber-knekkebrød med litt magerost på?

Husk bare å drikke rikelig med vann når du tar slike fibertilskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...