Gå til innhold

soneterapi


Gjest bella

Anbefalte innlegg

Gjest bella

Hei.Jeg har begynt med soneterapi pga matallergi.

Dette har bedret seg veldig mye.

Kan spise så og si allt nå.

Men jeg har blitt mye verre med pollenallergi og asmaen.

Hva er det som skjer?+.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bella

Jeg er ingen ekspert på soneterapi, men tror det ofte er slik at det blir verre før det blir bedre.Lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Bruset, alternativ lege

Kjære Bella,

Jeg kan dessverre ikke si hvorfor du blir bedre i magen, men værre av den øvrige allergien. Soneteraputene arbeider etter refleksologiprinsippet og hevder at de kan balansere kroppen gjennom dette. Det kan hende at terapeuten har konsentrert seg for mye om behandling av magesonene og "glemt" helheten. Jeg vil legge til at behandling av matallergi er svært vanskelig da det finnes mange ulike matvarer som kan gi allergireaksjoner og i endel tilfeller skjer det en kryssallergi. For eksempel vil en som er allergisk overfor pollen ofte også reagerer mot nøtter.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...