Gå til innhold

Lei jente...


Gjest Island

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 23 år! Har vært sengevæter så lenge jeg kan huske. Har prøvd alt...Matter,alarmer,do runder om natta... Nå bruker jeg minirin, og det fungerer bra! Holder med en "sprut" for at det skal bli en tørr natt...

Men jeg lurer på om jeg må fortsette med minirin hele livet,eller om det er noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette for godt? Kan det være noe psykisk som ligger bak? Siden jeg ikke behøver så mye minirin liksom?

Vil være ordentlig voksen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristian

Hei jente23

Hyggelig å høre at du "er tørr" ved hjelp av minirin.

Synd at du ikke føler deg ordentlig voksen pga. av dine sengevæting problemer. Om det er noen trøst skal du vite at det ikke hadde spilt noen rolle for meg om jenta mi hadde hatt dette problemet.

Jeg hadde ikke ansett for å være mindre voksen selv om hun måtte sove med bleie på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Harket, uroterapeut

Til Island.De fleste barn og unge blir tørre på natten tidlig i ungdomstid. men det er også en del som sliter med dette til langt inn i voksenlivet.

Det er viktig at du tar noen pauser innimellom på Minirin. Dette for å sjekke om du kan ha blitt bra.Ellers så vil jeg også anbefale deg at du har regelmessige dobesøk i løpet av dagen. Minimum 4 -6 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...