Gå til innhold

Kan Krom hjelpe meg?

Gjest Neinei

Anbefalte innlegg

Periodevis spiser jeg masse usunn mat... Masse snop og slikt... Bare må ha det.... Og jeg skulle jo ha gått ne dnoen kilo, så det ender med dårlig samvittighet. Kan Krom hjelpe på dette suget etter å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krom hjelper NOEN mot søtsuget, men ikke mot annen junk-food-spising.

Jeg anbefaler deg å begynne på Libra-kurs, dersom du ikke selv finner fram til et riktig og sunt kosthold. Det er IKKE snakk om masse styr med veiing av mat og kaloritelling, men en sunn og riktig måte å finne et bra kosthold og evt. gå ned i vekt. Jeg går på kurs selv, gjorde det også i fjor (har MYE jeg skal gå ned), og det funker, går ned forholdsvis sakte men sikkert.

Du kan finne nærmeste kurs og ellers lese mer på http://www.libra-helse.no

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krom hjalp meg hvertfall. Begynte for tre uker siden på krom, og har gått ned en kilo i uken. Søtbehovet har gitt seg veldig. Har ikke lenger behov for sjokolade hver dag - slik som før.

Bare et tips: Den krommen jeg kjøpte var krom kombinert med eplesidereddik. Disse kjøpte jeg i kapsler og de fungerer utmerket.

Firøvirg vil jeg anbefale SucoBloc også. De suger opp sukkeret dersom du har skeiet ut litt.

Lurt.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på hvis du skal kjøpe krom at det står GFT på pakningen. Det står for gluten toleranse faktor.

Det finnes hvertfall et bra merke i helsekosten som heter Solaray.

Det som er greit med tilskudd av krom, er at har du for lite krom i kroppen vil du merke forskjell i løpet av noen uker. Merker du ikke forskjell kan du like så godt kutte det ut igjen. Evnt. overskudd av krom blir skilt ut igjennom urinen, og det er ikke noen fare ved å evnt. få i seg mere nn kropen trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...