Gjest Neinei Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Periodevis spiser jeg masse usunn mat... Masse snop og slikt... Bare må ha det.... Og jeg skulle jo ha gått ne dnoen kilo, så det ender med dårlig samvittighet. Kan Krom hjelpe på dette suget etter å spise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kanskje psykisk, om ikke noe annet=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Krom hjelper NOEN mot søtsuget, men ikke mot annen junk-food-spising. Jeg anbefaler deg å begynne på Libra-kurs, dersom du ikke selv finner fram til et riktig og sunt kosthold. Det er IKKE snakk om masse styr med veiing av mat og kaloritelling, men en sunn og riktig måte å finne et bra kosthold og evt. gå ned i vekt. Jeg går på kurs selv, gjorde det også i fjor (har MYE jeg skal gå ned), og det funker, går ned forholdsvis sakte men sikkert. Du kan finne nærmeste kurs og ellers lese mer på http://www.libra-helse.no Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Krom hjalp meg hvertfall. Begynte for tre uker siden på krom, og har gått ned en kilo i uken. Søtbehovet har gitt seg veldig. Har ikke lenger behov for sjokolade hver dag - slik som før. Bare et tips: Den krommen jeg kjøpte var krom kombinert med eplesidereddik. Disse kjøpte jeg i kapsler og de fungerer utmerket. Firøvirg vil jeg anbefale SucoBloc også. De suger opp sukkeret dersom du har skeiet ut litt. Lurt. Lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesi Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Pass på hvis du skal kjøpe krom at det står GFT på pakningen. Det står for gluten toleranse faktor. Det finnes hvertfall et bra merke i helsekosten som heter Solaray. Det som er greit med tilskudd av krom, er at har du for lite krom i kroppen vil du merke forskjell i løpet av noen uker. Merker du ikke forskjell kan du like så godt kutte det ut igjen. Evnt. overskudd av krom blir skilt ut igjennom urinen, og det er ikke noen fare ved å evnt. få i seg mere nn kropen trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.