Gjest vetlemeg Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei, Jeg er overvektig og lurer på om jeg skal kombinere Cla med en kostdiett + litt trening. Men en venninne av meg sier at det IKKE virker, altså at det ikke eksisterer noen som helst mulighet for at det virker. Hva har dere andre hørt? Det koster jo en del så jeg vil ikke ta det om det er ingen sjanse for resultater, men hvis det bare er slik at det ikke er ferdig forsket på enda, syns jeg det er verdt å prøve... Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det er ingen som kan si bastant at det ikke virker, såframt hun venninnen din ikke er med i forskningsteamet og at de mot all formodning er ferdig tre år før fristen... De har oppnådd konkrete resultater på mus, som er målbare. Men hittil har det kun blitt utført pilotprosjekter på mennesker. Disse viser at Cla kan virke, men de har ikke testet det på nok folk til å kunne trekke en endelig konklusjon. Men ingen kan iallefall komme og si at det IKKE virker, for det vet man ikke ennå. Om du skal buke dette eller ikke er opp til deg, men JEG synes iallefall å merke resultater... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marnie Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=59&item=195841 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=59&item=195841 Jeg er helt enig i at man ikke skal reklamere for noe som enda ikke er bevist. Men å legge det ut for salg, så lenge bivirkninger er utelukket, er helt ok. Da blir det opptil forbrukeren å velge. Forøvrig var 500 kr i måneden litt overdrevet, jeg bruker nesten max dose til ca 150,- måneden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.