Gå til innhold

CLA tabletter,hva er det??

Gjest batteri

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

hva er og hvor for jeg tak i CLA tabletter? så det var noen som snakka om det i forumet i forbindelse med slanking. er dette noe som gjør at du går lettere ned i vekt eller?? takk for svar....og,hva koster de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har prøvd det

Kort sagt er det luretabletter som bare lopper deg for penger. De sier at du kan bli slankere, men det er bare lureri, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

hvis jeg har forstått reklamen rett..så er det visstnok et middel som skal omdanne fett til muskler.

Uten at jeg har prøvd (og ikke skal jeg heller) så syns jeg det høres helt sykt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg har forstått reklamen rett..så er det visstnok et middel som skal omdanne fett til muskler.

Uten at jeg har prøvd (og ikke skal jeg heller) så syns jeg det høres helt sykt ut

Da har du nok ikke forstått reklamen rett...

Slagordet til én av produsentene er: "Bedrer balansen mellom fett og muskler". Noen undersøkelser konkluderer med at CLA reduserer fettprosenten og øker muskelmassen. Andre undersøkelser klarer ikke å påvise noen effekt.

Til batteri: se

http://www.athletic-city.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Da har du nok ikke forstått reklamen rett...

Slagordet til én av produsentene er: "Bedrer balansen mellom fett og muskler". Noen undersøkelser konkluderer med at CLA reduserer fettprosenten og øker muskelmassen. Andre undersøkelser klarer ikke å påvise noen effekt.

Til batteri: se

http://www.athletic-city.no/

ok..men da har jeg forstått reklamen rett. Kan ikke skjønne at en pille..eller hva det nå er..kan øke muskelmassen, en må vel trene for å øke muskelmassen,

men men..det er mye jeg ikke skjønner (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..men da har jeg forstått reklamen rett. Kan ikke skjønne at en pille..eller hva det nå er..kan øke muskelmassen, en må vel trene for å øke muskelmassen,

men men..det er mye jeg ikke skjønner (:

Skal nok noe til for at en fettsyre kan klare det alene ja. Men fettsyrer generelt er viktig i muskeloppbygnings prosessen. Feks steroider i kroppen(som er "muskel snekkere") lages av kolestrol som kommer med fett. Og uten fett gjennom kostholdet vil kroppen tenke "hvis jeg ikke får noe fett, da sparer jeg på det jeg har som kroppsfett". Så på den måten vil kroppen sette opp forbrenningen om du spiser fett... osv osv

Men... at akkurat CLA er noe bedre enn andre fettsyrer, det tror jeg ikke. Så sats på en billigere type som feks linfrøolje istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...