Gjest Elaine Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 hei! jeg er ei 17 år gammel jente som opererte kneet mitt for brusk-skade i november.De skylte det ble det sagt. Før operasjonen kunne jeg ikke engang strekke ut foten..Nå klarer jeg å gjøre det, men jeg har fortsatt store smerter. Etter ca.20 minutt spasering må jeg ta smertestillende.Ortopeden som opererte meg og som jeg var hos for noen uker siden,sa at pga. at jeg har en stor brusk-skade, må jeg muligens operere på nytt. Det jeg lurte på var om de ikke skulle ha operert meg "bedre" når jeg først var på syekuset i november? Vet ikke legene at de kanskje må operere med andre metoder når de sa at jeg har en stor brusk skade? Hva gjør de hvis jeg evt. må operere på nytt? Hvilke metoder bruker de? Takk på forhånd! *Elaine* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 du er på vej til varige gener fra anklen. din uddannelse skal føre til et arbejde hvor du sidder og ikke noget med at gå rundt. mvh jvbruun, ortopæd.dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 du er på vej til varige gener fra anklen. din uddannelse skal føre til et arbejde hvor du sidder og ikke noget med at gå rundt. mvh jvbruun, ortopæd.dk Har ikke dere ortopeder noen forslag til leddgikt, artrose etc? Hva med brusktransplantasjon? Eller medisiner som kan bygge/styrke collagen? Dette skulle man jo tro i teorien ville stabilisere ledd. Det virker som alle leger/ortopeder(no offence:) bare gir en kortison sprøyte/NSAID, og that's it, til dette. Det vil jo bare maskere, og gjøre skaden enda verre med tiden. Har du forresten hørt om prolotherapy, jvb? /mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elaine Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 du er på vej til varige gener fra anklen. din uddannelse skal føre til et arbejde hvor du sidder og ikke noget med at gå rundt. mvh jvbruun, ortopæd.dk Hei! Jeg skal vel egentlig si takk for svaret...men for å være helt ærlig, så forstod jeg ikke hva du mente og fant ikke noe svar på mine spørsmål... varige gener fra din ankel???? Vær så snill og svar meg på hva du mente med dette. Utdannelsen min som du skrev, hadde ikke noe i det hele tatt noe med spørsmålet mitt å gjøre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.