Gå til innhold

KJÆRE ALEXA!


aprilius

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg ble bare såååå glad da jeg plutselig fikk lese et innlegg her fra deg! Er du virkelig gravid igjen???!!!! Så flott! Jeg har ikke vært på nettet på flere måneder. Grunnen er at vi har flyttet, og en ting til; jeg er også gravid igjen, med termin i april!!

Jeg sliter mye med bekkenløsning, så jeg klarer ikke å sitte lenge foran datamaskinen, som nå er plassert midlertidig på et iskaldt rom. Så det sier seg selv, at slik "ståa" er nå og med lille Pernille på snart ett år i hælene hele dagen, blir det ikke særlig mye surfing på nettet. Dette har ført til at jeg mistet hotmailkontoen min, slik at alle mine e-mailadresser forsvant. Vet ikke om jeg har fått e-mail fra folk heller. Har lenge tenkt å skrive til deg her på et barn for lite.

Leste at du skulle kalle nestemann for Tobias. Det er så fint å tenke på. Du husker vel at han jeg mistet het Sindre Tobias?

Jeg vet også at jeg skal ha en liten gutt denne gangen. Det blir jo litt spesielt. Nesten som om Sindre Tobias kommer tilbake...

Håper du får sett dette innlegget!

Stooooor klem fra Maj-Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååhhhh så koselig det var å se en melding som var til meg. Også fra deg da, som det er så lenge siden jeg har "pratet" med.

Jeg har lurt så fælt på hvordan det har stått til med dere og med lille Pernille. Det var utrolig godt å se at alt står bra til!!

Så du er gravid igjen du og!?! Så koselig.

Når i april har du termin?

Jeg har termin den 9 mai, men skal ha keisersnitt en gang i slutten av april!!!

Jeg var jo gravid ifjor vår også, men hadde en missed abortion i uke ni i mai. Så når jeg ble gravid igjen med han lille krabaten som bor i magen nå så sier det selv at jeg var nervøs. Vi hadde morkakeprøve i uke 10 da, for å utelukke noen evnt. kromosomfeil. Prøven var helt fin den og viste også at vi skulle få gutt igjen.

Vi har vært på Ullevål ca. hver fjerde uke på ul og får veldig god oppfølging der. Skal dit igjen forresten imorgen.

Jeg husker selvfølgelig at din lille engel heter Sindre Tobias!! :-) Begge navnene er blant mine favoritter, men foreløpig er det Tobias som vinner.

Har dere tenkt på noen navn ennå?

Hvordan oppfølging har dere fått nå?

Vel, Maj-Britt, send meg gjerne mail igjen. Det er så koslig!

Vi har også hatt mye datatrøbbel, og har måtte bytte pc 3 ganger p åett år fordi alt har låst seg og blitt slettet. Kult,,,,,NOT.

Kos deg!!!!! Og hils dine!!

Vi snakkes!!!

[email protected]

Masse klemmer fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...